FRoSTA Foodservice i Agata Gwiazdowska łączą siły dla zdrowego żywienia dzieci

11 godzin temu

FRoSTA Foodservice – lider w segmencie gotowych rozwiązań dla gastronomii oświatowej – nawiązała współpracę z Agatą Gwiazdowską, znaną szefową kuchni i ekspertką w dziedzinie zdrowego żywienia najmłodszych. Wspólnie opracowali publikację „Gastronomia dla najmłodszych. Inspiracje kulinarne dla menu dziecięcego”, która ma wspierać kuchnie szkolne, przedszkolne i żłobkowe w tworzeniu pełnowartościowych, smacznych i kolorowych posiłków.

Katalog, dostępny bezpłatnie na stronie www.frostafoodservice.pl, zawiera 16 przepisów opartych na rybach i warzywach – produktach najczęściej polecanych w diecie dzieci. Wszystkie propozycje przygotowano z wykorzystaniem produktów FRoSTY, takich jak chrupiące filety rybne, kolorowe mieszanki warzywne czy naturalne dodatki skrobiowe.

Jak podkreślają autorzy projektu, publikacja ma nie tylko inspirować, ale przede wszystkim ułatwiać codzienną pracę kucharkom i intendentkom w placówkach oświatowych. Przepisy są proste, zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku, a zarazem atrakcyjne wizualnie i smakowo – tak, by przekonać dzieci do zdrowych wyborów.

W planach FRoSTY i Agaty Gwiazdowskiej są także działania edukacyjne – spotkania i warsztaty dla szkół, podczas których zaprezentowane zostaną praktyczne sposoby przygotowywania posiłków dla najmłodszych z wykorzystaniem produktów marki.

Agata Gwiazdowska, ambasadorka akcji „FRoSTA dla Oświaty”, zdobyła popularność jako najmłodsza uczestniczka programu Hell’s Kitchen. Doświadczenie kulinarne zdobywała m.in. w restauracji Belvedere w Warszawie i jako szefowa kuchni Ambasady Kataru. Od ponad ośmiu lat prowadzi catering Pełny Brzuszek, dostarczający codziennie zdrowe posiłki do warszawskich szkół i przedszkoli. Jest też autorką programu „GO-TU-JEMY” w TVP ABC i podcastu „co przekazuJESZ”.

FRoSTA Foodservice od lat wspiera sektor HoReCa, oferując ponad 30 produktów dedykowanych placówkom oświatowym, restauracjom i firmom cateringowym. Marka stawia na prostotę składu, jakość surowców i transparentność – wartości, które zyskały uznanie wśród profesjonalnych kucharzy.

Nowy katalog „Gastronomia dla najmłodszych” to kolejny krok marki w budowaniu świadomości zdrowego żywienia i wspieraniu kuchni zbiorowego żywienia w Polsce.

Fot.: Materiały prasowe Frosta
Idź do oryginalnego materiału