Galeria Słoneczna: obroty najemców wzrosły o 9 proc.

3 dni temu

White Star Real Estate, zarządca Galerii Słonecznej w Radomiu podsumował wyniki marketingowe za 2024 rok. 33 wydarzenia, 42 kampanie oraz 13 akcji wspieranych przez program lojalnościowy sloneczna.app przełożyły się na zwiększenie zaangażowania klientów i odwiedzalności centrum. W efekcie odnotowano wzrost obrotów najemców o 9 proc., a Galeria Słoneczna umocniła pozycję kluczowego miejsca zakupów i rozrywki w regionie.

– Miniony rok był dla Galerii Słonecznej niezwykle intensywny i pełen sukcesów pod względem działań marketingowych. Starannie zaplanowane kampanie, liczne wydarzenia, niestandardowe akcje, nowatorskie pomysły i rozwiązania reklamowe pozwoliły jeszcze bardziej zaangażować klientów. Wyraźnie umocniły też pozycję obiektu jako centrum życia społecznego w regionie – mówi Anna Szlaga, Marketing Manager w firmie White Star Real Estate zarządzającej Galerią Słoneczną. – Przemyślane wykorzystanie potencjału aplikacji sloneczna.app i system atrakcyjnych dla konsumenta benefitów wynikających z przynależności do programu lojalnościowego wyraźnie nam pomogły. Dzięki tworzeniu płaszczyzn wzmacniania więzi z klientem i aktywnym działaniom budujemy lojalność, a ta opłaca się wszystkim: klientom, najemcom oraz inwestorowi – dodaje.

Galeria Słoneczna wyróżnia się szerokim i zróżnicowanym tenant-mixem. W 2024 roku do grona najemców dołączyły nowe marki, takie jak Starbucks, Sweet Factory, Crazy Bubble, JD Sports Polska, Tchibo, PAWO, Woolworth, Vezzi biżuteria, Kamalion, czy Express Sushi Burrito, które doskonale sprawdzają się w regionie. Ich obecność znacząco wpływa na wzrost odwiedzalności centrum handlowego, przyciąga nowych klientów i wzmacnia jego pozycję na lokalnym rynku.

34 proc. radomian to aktywni i lojalni użytkownicy sloneczna.app

Na koniec 2024 roku aplikacja mobilna sloneczna.app miała już ponad 61 tysięcy lokalnych użytkowników. Oznacza to, iż co trzeci mieszkaniec Radomia jest lojalnym użytkownikiem programu i jednocześnie klientem Galerii Słonecznej. Sloneczna.app to bardzo zaawansowane narzędzie analityczne i lojalnościowe, które oferuje szereg korzyści dla klientów. Liczba zarejestrowanych przez nich paragonów w „Słonecznej Appce” to już ponad 595 tysięcy. Za zarejestrowanie paragonu otrzymuje się punkty, które potem można wymienić na atrakcyjne nagrody. Zdobywane w ten sposób benefity stymulują klientów do kolejnych zakupów, a to realnie wpływa na wydłużenie czasu spędzanego przez nich w galerii i wzrost wartości koszyka. W 2024 odnotowano 30 proc. wzrost średniej wartości paragonów zarejestrowanych w aplikacji.

– Akcje i promocje, które udostępniamy w naszej aplikacji przyciągają uwagę klientów i zachęcają do odwiedzania galerii. Przy każdej nowej aktywności odnotowujemy wzrost liczby nowych użytkowników, więc widzimy, iż jest to bardzo skuteczne narzędzie lojalizujące klientów – mówi Anna Stawczyk, Dyrektor Galerii Słonecznej.

W ubiegłym roku dodatkową możliwość reklamową zyskali też najemcy. Mogą oni bezpośrednio w aplikacji sloneczna.app promować swoją ofertę oraz targetować ją do określonej grupy odbiorców, co umożliwia realizację bardzo precyzyjnych i efektywnych kampanii.

Przyciąganie przez parkowanie, czyli jak moduł parkingowy zachęca do zakupów

Integracja programu lojalnościowego sloneczna.app z systemem parkingowym Galerii Słonecznej okazała się istotnym czynnikiem wpływającym na jego popularność. Klienci, oprócz wygodnej obsługi parkowania, mogą korzystać z dodatkowego, darmowego czasu postoju, co zachęca ich do dłuższych wizyt i częstszych zakupów. Do tej pory za pośrednictwem aplikacji obsłużono ponad 279 tysięcy biletów parkingowych, a w systemie zarejestrowano już 50 tysięcy tablic rejestracyjnych. Popularność tego rozwiązania stale rośnie, wspierając zarówno komfort klientów, jak i wyniki centrum handlowego.

„Słoneczna Appka” z prestiżową nagrodą

Efektywność programu lojalnościowego Galerii Słonecznej została zauważona i doceniona przez środowisko branżowe. White Star Real Estate, zarządca obiektu otrzymał złotą nagrodę w kategorii działań lojalnościowych podczas XV edycji PRCH Retail Awards. Wyróżnienie przyznano za innowacyjne wdrożenie sloneczna.app, jej integrację z systemem parkingowym oraz osiągnięte wyniki, które potwierdzają skuteczność tego rozwiązania w budowaniu zaangażowania klientów.

Jeszcze więcej kart podarunkowych

Podejmowane na wielu polach działania marketingowe znajdują swoje odzwierciedlenie także w rosnącym zainteresowaniu zakupem kart podarunkowych. W 2024 roku klienci Galerii Słonecznej zakupili ich o 21 proc. więcej, niż rok wcześniej. Wyraźnie większa jest też łączna wartość zakupionych kart podarunkowych – na przestrzeni dwóch lat wzrosła ona o 56 proc..

Wydarzenia, które inspirują

W 2024 roku w Galerii Słonecznej odbyło się wiele różnorodnych wydarzeń – od klasycznych eventów i akcji prosprzedażowych po inicjatywy nawiązujące do aktualnych trendów społecznych oraz globalnych wyzwań, w tym działań związanych z ESG i CSR. Nie zabrakło także wydarzeń okolicznościowych oraz licznych inicjatyw wspierających najemców, z których większość realizowano z wykorzystaniem aplikacji sloneczna.app. Galeria aktywnie współpracowała z lokalnym środowiskiem organizując mniejsze wydarzenia z partnerami prywatnymi, a dwa większe projekty zrobiono z udziałem władz miasta Radomia.

– Ogromnie cieszy to, iż duży wysiłek zespołu przynosi zamierzone rezultaty. Widzimy to na wielu polach, potwierdzają to także wyniki, które stale monitorujemy. Mamy już konkretny plan oraz nowe cele na 2025 rok i jesteśmy w trakcie ich implementacji. Będziemy dalej popularyzować obiekt w regionie jako miejsce atrakcyjnego spędzania czasu i robienia zakupów, ponadto w jeszcze szerszym zakresie wykorzystywać aplikację lojalnościową i podążać w kierunku monetyzacji jej potencjału reklamowego. Chcemy też w dalszym ciągu rozwijać społeczność i zwiększać zaangażowanie klientów oferując im benefity płynące z przynależności do słonecznego programu – podsumowuje Anna Szlaga.

Idź do oryginalnego materiału