Tłumy pojawiły się na otwarciu pierwszej w Olsztynie restauracji Popeyes. Fani kultowej Chicken Sandwich przyszli na długo przed uroczystym przecięciem wstęgi. Najbardziej wytrwali pojawili się na terenie Galerii Warmińskiej już w południe dzień wcześniej, jednak oficjalnie kolejka wystartowała dopiero o 22:00. Goście cierpliwie czekali, by zdobyć roczne darmowe vouchery. Restauracja w Olsztynie jest 24. lokalem Popeyes w Polsce.
Jak mówi Kamila Węcka, marketing manager Popeyes w Polsce: – Kiedy o świcie widzimy kolejki przed lokalem, wiemy, iż to coś więcej niż zwykłe otwarcie. W każdym mieście ten moment ma swój własny rytm, ale jedno zawsze się powtarza – niesamowita energia ludzi, którzy czekają, by spróbować naszego kurczaka. W Olsztynie czuliśmy ją od pierwszych minut. To naprawdę wyjątkowe obserwować, jak gwałtownie wokół Popeyes powstaje społeczność pełna pasji do smaku i pozytywnych emocji.
– Jeszcze takiego otwarcia nie mieliśmy w Galerii Warmińskiej. Wydarzenie przyciągnęło głównie młodych ludzi, spragnionych smaku słynnego kurczaka z Nowego Orleanu. Pierwszy klient pojawił się już dzień wcześniej i cierpliwie czekał na nagrodę w postaci rocznego vouchera. Wszystkiemu towarzyszyła muzyka na żywo, niesamowita atmosfera i radość, a my takie wejścia lubimy – mówi Natalia Tur, Marketing Manager, NEPI Rockcastle.
Popeyes rozwija się w różnych formatach
Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie a na mapie pojawiają się wciąż nowe punkty – od restauracji w centrach handlowych po koncepty Drive Thru. Obecnie, wraz z olsztyńską, Popeyes ma 24 restauracje w Polsce, z czego 13 z nich otworzył w tym roku i nie poprzestanie na tym – do końca 2025 powstanie jeszcze kilka lokali w obecnych oraz nowych już lokalizacjach.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

7 godzin temu







