Główne przeszkody, przed którymi stoją plan działania AI Partii Pracy

cyberfeed.pl 7 godzin temu


Wśród sesji komitetu rachunków publicznych 30 stycznia 2025 r. Strategia AI rządu jest to, iż osiągnięcie namacalnych rezultatów będzie wymagało silnego przywództwa, rozwoju umiejętności i uznania, iż ​​dziedzictwo wymaga aktualizacji.

Podczas sesji Sarah Munby, stały sekretarz ds. Departament Nauki, Innowacji i Technologii (DSIT)powiedział: „Zawsze trudno jest być naprawdę samokrytycznym i myślę, iż musimy być samokrytyczni Cyfrowe przywództwo w całym rządzie. ”

Powołując się na Stan państwa Raport, dodała: „Wielu nie-cyfrowych liderów sektora publicznego z dużymi obowiązkami dostarczania ma niewystarczającą wiedzę techniczną i nie ma orientacji cyfrowej do wdrażania programów obsługujących technologię, lub nie w pełni rozumieją zależności technologii krytycznej misji lub wysokie możliwości priorytetowe, takie jak możliwości priorytetów, takie jak możliwości priorytetów Ai. ”

Kolejnym wyzwaniem w sektorze publicznym, według Munby’ego, jest to, iż liderzy cyfrowi nie są dobrze reprezentowani na poziomie wykonawczym: „Raport do stanu cyfrowego rządu mówi, iż mamy bardzo poważne wyzwania i ogromną liczbę pracy, aby zakończyć lukę między rzeczywistością a ambicją. ”

Mówiąc o umiejętnościach i kryzysie zatrudnionym, Catherine Little, dyrektor operacyjny służby cywilnej i stały sekretarz biura gabinetu, powiedziała: „Na poziomie makro mamy ogromne wyzwanie i nie jesteśmy sami. Wiesz, iż sektor prywatny i inne organizacje sektora publicznego mają dokładnie takie samo wyzwanie w rozmieszczaniu tych technologii na dużą skalę i upewnieniu się [they’ve] Mam profesjonalnych ekspertów na dużą skalę. Wszyscy walczymy o to samo [people]i to ogromne wyzwanie dla rządu centralnego i dla służby cywilnej. ”

Podczas sesji David Knott, dyrektor ds. Technologii w centralnym biurze cyfrowym i danych w Wielkiej Brytanii, został zapytany o wyzwania techniczne, przed którymi stoją departamenty rządowe. „Myślę, iż różni się w zależności od działu” – powiedział. „Istnieje wiele wyzwań i nie są one równomiernie rozpowszechnione”.

Knott powiedział, iż w zeszłym roku przeprowadzono serię warsztatów z działami, aby zrozumieć wyzwania i przeszkody, z którymi się spotykają. „Umiejętności przez cały czas pozostają wyzwaniem, a dane, których działy muszą użyć do szkolenia modeli, są często zablokowane w starszych systemach” – powiedział.

Knott przyznał, iż nastąpił „nierównomierny postęp” w naprawie tych starszych systemów. Trzeci obszar zidentyfikowany przez warsztaty to dojrzałość rynkowa, ponieważ wiele produktów AI, które można wdrożyć w rządzie, jest opracowywane na rynku.

„Jednym z powodów, dla których staramy się znaleźć adekwatną równowagę między centralnie kierowania zamówieniami, bez tłumienia możliwości kupowania lokalnego od MŚP, jest to, iż wiele osób chce pomóc w zrozumieniu, w jaki sposób powinny myśleć o stabilności firm, które one” RE Kupowanie od. Widzimy dużą zmienność na rynku – dodał.

Czwarte wyzwanie, które omówił Knott, to zarządzanie zmianami i sposób, w jaki odnosi się do AI: „Ludzie zdają sobie teraz sprawę, iż narzędzia te zaczynają pojawiać się w codziennej pracy ludzi i może to być znaczące przejście na ich wzorce działające”. Porównał zmianę jako przejście na graficzny interfejs użytkownika z programów wiersza poleceń.



Source link

Idź do oryginalnego materiału