W III kw. GTC sfinalizowała umowy obejmujące łącznie blisko 11 tys. mkw. powierzchni handlowej, zarówno z nowymi najemcami, jak i markami już znanymi klientom Galerii Północnej i Galerii Jurajskiej. GTC podsumowuje trzeci kwartał 2025 roku
Zdjęcie: Galeria Północna
W III kw. GTC sfinalizowała umowy obejmujące łącznie blisko 11 tys. mkw. powierzchni handlowej, zarówno z nowymi najemcami, jak i markami już znanymi klientom Galerii Północnej i Galerii Jurajskiej.
W III kw. GTC sfinalizowała umowy obejmujące łącznie blisko 11 tys. mkw. powierzchni handlowej, zarówno z nowymi najemcami, jak i markami już znanymi klientom Galerii Północnej i Galerii Jurajskiej. 



![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)

