Handel elektroniczny zwiększa aktywność amerykańskich portów

1 rok temu

W miarę wzrostu zamówień w handlu elektronicznym, aktywność transportowa amerykańskich portów wzrasta, a firmy zajmujące się transportem polegają na nowych technologiach internetowych, aby szybciej odbierać kontenery przybywające do Los Angeles i Long Beach.

Dzięki e-commerce rośnie aktywność amerykańskich portów

Zamówienia w e-commerce obejmujące produkty od elektroniki i żywności po samochody i chemikalia zwiększają aktywność amerykańskich portów. W rezultacie rośnie zapotrzebowanie na „systemy zarządzania transportem od portu do drzwi”.

Jak informuje portal Digital Commerce 360, rynek przewozów drogowych w Stanach Zjednoczonych, czyli transport towarów z kontenerowców do centrów dystrybucyjnych, detalistów i klientów końcowych, ma perspektywy wzrostu. Według danych z raportu opracowanego przez firmę badawczą Technavio, wartość rynku wzrośnie z 6,1 miliarda dolarów w ubiegłym roku do 8,3 miliarda dolarów w 2027 roku. Globalnie rynek usług przewozów drogowych wzrośnie z około 25,2 miliarda dolarów w ubiegłym roku do ponad 28,2 miliarda dolarów w 2027 roku.

Michael Mecca, CEO i założyciel PortPro, stwierdza, iż w miarę jak firmy pozyskują produkty poprzez globalne łańcuchy dostaw i dostarczają je klientom, stają przed wyzwaniem uzyskania widoczności i statusu przesyłek oraz udostępnienia ich partnerom handlowym.

Brak tej widoczności prowadzi do kosztownych problemów, takich jak podwójne obsługiwanie kontenerów i sprzętu oraz zablokowanie kierowców w kolejkach do terminali morskich. Prowadzi to również do wielu operacyjnych nieefektywności, które rozprzestrzeniają się wśród przewoźników drogowych – wskazuje raport.

Nowe technologie wspomagają globalne łańcuchy dostaw

Rzeczniczka firmy PortPro twierdzi, iż firma opracowała raport na podstawie informacji uzyskanych od firm świadczących usługi logistyczne i firm badawczych. PortPro dostarcza oprogramowanie do zarządzania transportem dla firm przewozowych świadczących usługi przewozów drogowych.

Mecca twierdzi, iż internetowe cyfrowe systemy zarządzania przewozami drogowymi, takie jak drayOS firmy PortPro, pomagają wypełnić lukę w widoczności przesyłek między portami a miejscem docelowym.

Wiele klientów z branży e-commerce poszukuje kontenerów dostarczanych szybciej do swoich magazynów, aby przyspieszyć obrót towarów. Muszą je opróżnić i dostarczyć ładunki do swoich sklepów lub bezpośrednio do konsumentów. RoadEx przyspiesza swoją usługę odbioru i dostawy kontenerów dzięki nowemu oprogramowaniu internetowemu. Oprogramowanie informuje o dostępności kontenerów klientów do odbioru w terminalu portowym. Wykorzystuje także komplementarne oprogramowanie do zarządzania przewozami drogowymi i wybiera trasy dla jego ciężarówek przewożących kontenery – mówi Lisa Wan, wiceprezes ds. operacji w RoadEx America.

PortPro

Czytaj też: Amazon oskarżony o monopol w USA. To będzie jedna z największych spraw w historii giganta

System zarządzania przewozami drogowymi porównywalny do Ubera

System zarządzania przewozami drogowymi drayOS oparty na technologii internetowej, dostarczany przez PortPro, pozwala również na optymalizację trasy swoich ciężarówek. Ponadto, Jak informuje portal Digital Commerce 360, drayOS oferuje klientom portal internetowy do sprawdzania przewidywanego czasu dostawy ich kontenerów oraz dostęp do faktur za przewozy.

Obecnie nasi klienci oczekują większej przejrzystości, porównując to do usługi Ubera, gdzie mogą zobaczyć, kto jest ich kierowcą, w jakim pojeździe się znajduje i kiedy przybędzie – dodaje Wan.

Te oczekiwania klientów prawdopodobnie będą rosły w miarę jak handel elektroniczny będzie stanowił większy udział w przewozach kontenerowych.

To ta firma zasili nowe kontenerowce napędzane wodorem

Znajdziesz nas w Google News
Idź do oryginalnego materiału