Hilton Garden Inn Kraków Airport z nagrodą za najlepsze śniadania w regionie EMEA

3 tygodni temu

Hilton Garden Inn Kraków Airport otrzymał Breakfast Satisfaction Award, nagrodę przyznawaną na podstawie ocen gości za pośrednictwem platformy Hilton Stay Experience Platform. Nagroda wyróżnia hotel spośród wszystkich obiektów marki Hilton Garden Inn w regionie EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Oceny gości dotyczyły smaku, różnorodności oferowanych dań, jakości obsługi oraz ogólnych doświadczeń związanych ze śniadaniem. Decyzja opierała się wyłącznie na opiniach gości hotelu, a nie na ocenach ekspertów czy komisji konkursowych.

Piotr Ignaszak, General Manager Hilton Garden Inn Kraków Airport, podkreślił, iż nagroda jest wynikiem codziennego zaangażowania zespołu gastronomicznego hotelu, który dba o szczegóły i personalizację doświadczenia śniadaniowego gości. Ignaszak wskazał również na specyfikę hotelu lotniskowego, gdzie tempo pracy jest szczególnie intensywne, co tym bardziej podkreśla wartość otrzymanego wyróżnienia.

Hotel planuje dalsze udoskonalenia swojej oferty śniadaniowej, koncentrując się na jakości, dbałości o detale i zrównoważonym rozwoju.

Idź do oryginalnego materiału