Hotel Meeting – 4 wymiary reputacji hotelu

1 tydzień temu

Reputacja hotelu nie powstaje w jeden sezon. To efekt spójnych działań, świadomych decyzji i konsekwencji w budowaniu marki. Dlaczego jedne obiekty stają się renomowanymi punktami na mapie, a inne pozostają tylko miejscem noclegu?

Odpowiedzi na to pytanie udzieli Ewa Wilmanowicz, ekspertka w zakresie strategii marki osobistej i korporacyjnej, podczas XVII edycji konferencji Hotel Meeting – Reputacja i wizerunek w hotelarstwie (13 listopada 2025, Airport Hotel Okęcie, Warszawa).

Nie mogło być inaczej – skoro tematem przewodnim konferencji są reputacja i wizerunek, to na scenie musiała pojawić się Ewa Wilmanowicz, założycielka Instytutu Reputacji Osobistej i Organizacji, autorytet w dziedzinie budowania renomowanej marki osobistej i korporacyjnej.

4 wymiary reputacji – praktyczny przewodnik dla hotelarzy

W swoim wystąpieniu Ewa Wilmanowicz przedstawi cztery najważniejsze wymiary reputacji, które decydują o tym, czy hotel zyskuje renomę i lojalność gości:

  • Tożsamość marki – jak zdefiniować DNA hotelu i wprowadzić je w życie całego zespołu,

  • Skuteczna komunikacja – jak mówić o hotelu, by budować emocje, wiarygodność i zaufanie,

  • Atrakcyjność oferty – co naprawdę przyciąga gości i sprawia, iż chcą wracać,

  • Strategia rozwoju – jak unikać utraty reputacji w pogoni za nowością i trendami.

To prezentacja dla właścicieli i menedżerów, którzy myślą o swoim hotelu długofalowo i chcą, by był wybierany z przekonania, a nie z przypadku.

Dlaczego warto wysłuchać tej prelekcji?

Bo reputacja to kapitał, który procentuje tylko wtedy, gdy świadomie się w niego inwestuje. To nie hasła reklamowe czy chwilowe promocje budują renomę – ale spójność działań, doświadczenia gości i autentyczne wartości, jakie prezentuje hotel i jego zespół.

Ewa Wilmanowicz to praktyk i autorytet w dziedzinie reputacji – doradca liderów, mówca biznesowy i motywacyjny, wykładowca MBA i DBA, autorka książek i artykułów naukowych. Jej wystąpienie dostarczy konkretnych wskazówek i inspiracji, które każdy hotelarz może wdrożyć od razu.

Dołącz do konferencji i zyskaj więcej

XVII Hotel Meeting to:
10 prezentacji i case studies,
5 paneli dyskusyjnych,
ponad 30 prelegentów – praktyków i ekspertów,
przestrzeń wystawiennicza z nowoczesnymi rozwiązaniami,
wieczorna Gala Polecani w Eventach z nagrodami i networkingiem.

Bilety dla hotelarzy już od 299 zł/os. – im większy zespół, tym niższa cena za osobę.
Możesz też zdobyć bezpłatne bilety, zgłaszając swój hotel do Business Speed Dating Online (5–6 listopada 2025) – szczegóły na stronie konferencji.

Kup bilet lub zgłoś się do BSD Online: www.hotele.bsdpoland.pl

Idź do oryginalnego materiału