W dniach 7–8 maja 2025 roku w Hotelu Warszawianka odbyła się XVI edycja konferencji Hotel Meeting, która kolejny raz udowodniła, iż to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży hotelarskiej w Polsce. Frekwencja dopisała, a przestrzeń wystawiennicza pękała w szwach od liczby partnerów i dostawców, którzy prezentowali swoje usługi i innowacyjne rozwiązania dla obiektów noclegowych.

Merytoryka na najwyższym poziomie
Uczestnicy zgodnie podkreślali wysoki poziom merytoryczny wystąpień. Prelekcje i warsztaty poruszały tematy związane z motywacją, emocjami, innowacjami i praktykami sprzedażowymi w hotelarstwie. Na scenie wystąpili: Łukasz Piątek, Ilona Sodolska, Mateusz Kraśnicki, Grzegorz Barszcz, Rafał Pasenik, Andrzej Zdanowski, Anna Urbańska oraz Arkadiusz Skobrosz. Choć wielu prelegentów pochodziło spoza branży, ich wystąpienia spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem, wnosząc świeże spojrzenie na codzienne wyzwania hotelarzy.

Wyjątkowe podziękowania należą się Rafałowi Pasenikowi, który po raz kolejny poprowadził konferencję z wielką energią i wyczuciem, nadając wydarzeniu rytm i charakter.
Wieczorne Hotelowe Party i rekordowa licytacja charytatywna
Po części merytorycznej uczestnicy bawili się podczas wieczornego Hotelowego Party w Yacht Clubie. Kulminacyjnym momentem imprezy była licytacja voucherów hotelowych przekazanych przez samych hotelarzy. Dzięki hojności darczyńców i aktywnemu udziałowi licytujących udało się zebrać w ramach Hotel Super Heroes, aż 41 000 złotych na cele charytatywne! Wieczór zakończyła zabawa taneczna, którą poprowadził DJ Łukasz Kowalski.
Aktywna regeneracja – trzeci dzień Hotel Meeting
Drugi dzień wydarzenia to czas na integrację i regenerację. W programie znalazły się m.in. poranne zajęcia jogi poprowadzone przez Klaudię Babiej, testy desek pływających z napędem elektrycznym prowadzone przez Piotra Gielniewskiego oraz turniej kręgli w hotelowej kręgielni. Mimo chłodniejszej pogody uczestnicy licznie wzięli udział w atrakcjach, udowadniając, iż dobra energia konferencji trwała do samego końca.

Podziękowania dla partnerów i organizatorów
Składamy ogromne podziękowania dla całego zespołu Hotelu Warszawianka – za wspaniałą gościnność, profesjonalną obsługę i wsparcie na każdym etapie wydarzenia. Szczególne podziękowania kierujemy do Emila Wdowskiego, Artura Bidzińskiego, zespołu działu bankietów, działu technicznego, zespołu housekeepingu oraz kuchni, która przygotowała wyśmienite posiłki.

Dziękujemy sponsorom i wystawcom!
Słowa wdzięczności kierujemy do naszych sponsorów, w tym firm: Brita, Salesianer, Sensor | Automatyka dla hotelu, Ledsee Multimedia, Orbico, Radaway oraz kilkudziesięciu wystawców, którzy wspólnie stworzyli kompleksową ofertę produktów i usług dla hoteli. Ich obecność i zaangażowanie sprawiły, iż uczestnicy mogli zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku i nawiązać wartościowe relacje biznesowe.
Zapraszamy na kolejną edycję!
Już teraz zapraszamy na XVII edycję konferencji Hotel Meeting, która odbędzie się w dniach 13–14 listopada 2025 roku w Airport Hotel Okęcie. Tematem przewodnim będzie reputacja i wizerunek – zarówno obiektu, zespołu, jak i lidera. W programie znajdą się wystąpienia, dyskusje i warsztaty poświęcone zarządzaniu opinią, reputacją pracodawcy, sytuacjami kryzysowymi oraz technologiami wspierającymi dobre doświadczenia gości.
13 listopada odbędzie się część merytoryczna i wieczorna Gala Polecani w Eventach, podczas której nagrodzimy najchętniej rekomendowane obiekty eventowe. 14 listopada zaplanowany jest Hotel Study Tour po warszawskich hotelach.
Dołącz do wydarzenia już teraz: Hotel Meeting – edycja listopadowa na Facebooku
Do zobaczenia na kolejnej edycji Hotel Meeting!