Grupa InPost uruchomiła mobilny Paczkomat w kurorcie narciarskim w Istebnej. Dzięki temu turyści mogą łatwo wysyłać nadmiarowy bagaż, a także odebrać potrzebne lub zapomniane przedmioty. To kolejny innowacyjny pomysł od InPost, który umożliwia klientom szybkie i wygodne rozwiązania. niedługo usługa zostanie rozszerzona o kolejne trzy lokalizacje w Wiśle i Bukowie Tatrzańskiej.
– Priorytetem InPost jest sprostanie potrzebom naszych klientów, dlatego cieszę się, iż Paczkomat na stałe wpisał się w codzienne życie Polaków. Użytkownicy doceniają szybkość i niezawodność dostaw, a także chętnie polecają nasze usługi. Chcemy ułatwiać życie naszym klientom na co dzień – także na wakacjach, czy w podróży. Innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy na wielu polskich lotniskach i w szpitalach. Teraz także w czasie zimowego urlopu nasi klienci mogę odebrać swoje przesyłki w ulubionym miejscu wypoczynku – podkreślił Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.
Pierwszy mobilny Paczkomat został uruchomiony przy resorcie narciarskim „Złoty Groń” w Istebnej, który jest popularnym wyborem turystów. To pierwsza tego typu maszyna InPost, uruchamiana tylko na okres sezonu zimowego.
Polacy wybierają Paczkomaty
Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99 proc. wskazań. Ponadto 93 proc. polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85 proc. jako formę wysyłki. Natomiast 83 proc. badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów.