Pod koniec października sieć Costa Coffee Polska rozszerzyło się o trzy nowe lokalizacje w dwóch miastach: Poznaniu oraz Gdyni.
Nowe kawiarnie Costa Coffee pojawiły się w Factory Poznań, a także na dworcu PKP Poznań Główny. W tym drugim wypadku jest to ponowne otwarcie lokalu po kompleksowym remoncie, w strategicznym węźle komunikacyjnym. W Gdyni, a konkretnie w Galerii Klif, lokal został przeniesiony w nową, bardziej funkcjonalną przestrzeń.
– Nowe punkty wpisują się w szeroki plan dywersyfikacji lokalizacji, obejmujący centra handlowe oraz obiekty komunikacyjne. Takie podejście pozwala nam docierać do osób w podróży, a także klientów robiących codzienne zakupy, przy jednoczesnym zapewnieniu spójnego doświadczenia marki – podkreśla Maciej Gajkowski, Dyrektor sieci Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Plany rozwoju sieci
Na 2025 rok firma zaplanowała 9 nowych otwarć i 19 modernizacji, z czego 90 proc. jest już zrealizowanych. Każdy nowy lokal został zaprojektowany w standardzie UPLIFT Design, który wprowadza spokojną, nowoczesną estetykę i gwarantuje jednolity charakter wizualny oraz atmosferę sieci, niezależnie od rodzaju czy charakteru miejsca.Kolejne projekty są w zaawansowanym etapie przygotowań.
Strategia omnichannel
Lagardère Travel Retail w Polsce aktywnie dostosowuje swoje sieci kawiarniane do rosnących oczekiwań konsumentów w zakresie usług online. Wraz z początkiem 2025 r. Costa Coffee umożliwiła klientom składanie zamówień z dostawą za pośrednictwem kolejnego operatora Pyszne.pl. Jest to piąta platforma, na której dostępna jest marka, po Glovo, Uber Eats, Bolt oraz Wolt. w tej chwili już 64 kawiarnie Costa Coffee są dostępne w aplikacjach delivery, a sprzedaż w tym kanale stale rośnie – w 2024 roku odnotowano wzrost o 23 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.


19 godzin temu






![[WYWIAD] Paulina Petynka, Yareal: Soho to przestrzeń do życia, pracy i spotkań](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/yareal.jpg)

