Polska innowacja, która zmieniła rynek płatności. Tak kampania „We did it in Poland” przedstawia system BLIK.

Kampania „We did it in Poland”
Kampania „We did it in Poland” ma na celu walkę ze szkodliwymi stereotypami i jednoczesne pobudzenie europejskich inwestorów do współpracy z polskimi firmami. Jej organizatorem jest Fundacja WłączeniPlus, a działania są realizowane pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Inicjatywa podkreśla udział Polski w rozwoju regionu Europy Środkowej. Prezentuje także projekty i rozwiązania technologiczne, które powstały nad Wisłą i dziś skutecznie konkurują na rynkach europejskich.
BLIK przepisem na sukces po polsku
Ich przykładem jest BLIK — jeden z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych brandów fintech w Polsce. Nic więc dziwnego, iż jako innowacja, która przyczynia się do rozwoju polskiej gospodarki, znalazł się w gronie partnerów prezentowanych w kampanii.
„Kampania „We did it in Poland” udowadnia, z jak wielu projektów, które powstają i rozwijają się w Polsce, możemy być dumni. Niezależnie od tego, czy spojrzymy na branżę fintech, nowe technologie i przemysł, czy rozwiązania nastawione na wspieranie zrównoważonego rozwoju, mamy się czym chwalić na arenie międzynarodowej. Cieszy nas, iż BLIK jest częścią kampanii, która pokazuje Polskę jako kraj ambitnych ludzi i konkretnych innowacji. Czas polskiej prezydencji w Radzie UE to doskonały moment, by prezentując się na arenie międzynarodowej, wzmacniać przekonanie, iż produkty i usługi tworzone w Polsce mają potencjał daleko wykraczający poza granice naszego kraju” – mówi Monika Król, wiceprezeska Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Międzynarodowa inauguracja kampanii odbyła się 19 marca podczas konferencji „The Competitiveness & Security Business Summit 2025” w Brukseli.

Klienci banków muszą uzbroić się w cierpliwość. Kolejne prace serwisowe

BNP Paribas Foundation ogłasza konkurs. Tematem badania nad przyszłością oceanów
Czytaj więcej

Jak założyć profil zaufany przez bank?

Konta oszczędnościowe bez konta osobistego.

Jak dodać kartę do usług Google Pay, Apple Pay i Garmin Pay na przykładzie Santander Banku Polska?
