Kaufland stawia na cyfrowe rozwiązania. Co nowego w aplikacji?

3 godzin temu

Aplikacja Kaufland zyskała nowe funkcje, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby klientów. od dzisiaj użytkownicy mogą w szybki sposób sprawdzić, jakie punkty usługowe znajdują się w wybranym sklepie oraz przeglądać aktualne promocje w nowej zakładce K-Stories.

Nowa opcja pozwala wygodnie wyszukać najemców dostępnych w danym markecie – wraz z nazwą, branżą, godzinami otwarcia, formami płatności, danymi kontaktowymi i odnośnikami do strony internetowej oraz profili w mediach społecznościowych. Każdy punkt można również ocenić dzięki prostego systemu emotek. To rozwiązanie nie tylko ułatwia planowanie zakupów, ale daje też najemcom dodatkową widoczność, bez ponoszenia kosztów.

Więcej niż gazetka online

Drugą nowością jest zakładka K-Stories – szybki przegląd najnowszych promocji i ofert dostępny w formacie znanym z popularnych aplikacji społecznościowych. Dzięki niej klienci mogą sprawdzić, co nowego czeka na nich w sklepie – jednym kliknięciem.

– Aplikacja Kaufland to znacznie więcej niż gazetka online. Z funkcjami takimi jak K-Scan, personalizowane kupony, listy zakupów czy program lojalnościowy Kaufland Card robienie zakupów staje się prostsze, szybsze i bardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb – mówi Marta Rumak, Dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

Aplikacja umożliwia m.in. tworzenie list zakupowych, przeglądanie aktualnych gazetek i przepisów, korzystanie z indywidualnych kuponów rabatowych czy samodzielne skanowanie produktów dzięki funkcji K-Scan. Dostępna jest bezpłatnie na systemy Android i iOS.

Idź do oryginalnego materiału