Kaufland stawia na marki własne i wcale się tego nie wstydzi. Co tego dowodzi?
Zdjęcie: Marek Własny w kampanii reklamującej jedną z marek własnych sieci Kauflandu (fot. materiały prasowe)
Sieć Kaufland chce przekonać klientów do swoich marek własnych. Można choćby odnieść wrażenie, iż chwali się tym, iż są to jej własne brandy. Produkty K-Skąd Takie Dobre! promuje Marek Własny, który nie bez kozery dostał takie imię i nazwisko.

1 miesiąc temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)