Klienci Kauflandu zyskują nową możliwość robienia zakupów spożywczych – teraz bez wychodzenia z domu. Sieć nawiązuje współpracę z Glovo i od 14 listopada oficjalnie uruchamia nową funkcjonalność. Kaufland stawia na rozwój w modelu omnichannel
Zdjęcie: Kaufland
Klienci Kauflandu zyskują nową możliwość robienia zakupów spożywczych – teraz bez wychodzenia z domu. Sieć nawiązuje współpracę z Glovo i od 14 listopada oficjalnie uruchamia nową funkcjonalność.
Klienci Kauflandu zyskują nową możliwość robienia zakupów spożywczych – teraz bez wychodzenia z domu. Sieć nawiązuje współpracę z Glovo i od 14 listopada oficjalnie uruchamia nową funkcjonalność. 





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)