Klienci Kauflandu zyskują nową możliwość robienia zakupów spożywczych – teraz bez wychodzenia z domu. Sieć nawiązuje współpracę z Glovo i od 14 listopada oficjalnie uruchamia nową funkcjonalność. Kaufland stawia na rozwój w modelu omnichannel
Zdjęcie: Kaufland
Klienci Kauflandu zyskują nową możliwość robienia zakupów spożywczych – teraz bez wychodzenia z domu. Sieć nawiązuje współpracę z Glovo i od 14 listopada oficjalnie uruchamia nową funkcjonalność.
Klienci Kauflandu zyskują nową możliwość robienia zakupów spożywczych – teraz bez wychodzenia z domu. Sieć nawiązuje współpracę z Glovo i od 14 listopada oficjalnie uruchamia nową funkcjonalność. 





![[BADANIE] Shopfully: Black Friday znowu skusi Polaków](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/black-friday.jpg)

