KFC automatyzuje proces składania zamówień

3 godzin temu

Rozwijana przez spółkę AmRest sieć KFC uruchomiła samoobsługowe kioski typu Pre-Order. Dzięki nim klienci mogą samodzielnie i w wygodny sposób złożyć zamówienia jeszcze przed wejściem do strefy food court.

Takie rozwiązanie zostało pierwszy raz zastosowane w Galerii Handlowej Galaxy w Szczecinie. Dzięki nowej lokalizacji kiosków na terenie galerii handlowej, klienci mogą złożyć zamówienie bez kolejki, jeszcze zanim wejdą do strefy restauracji. To realne skrócenie czasu oczekiwania i nowy poziom wygody.

– Dzięki naszym innowacjom budujemy realny value add – zarówno dla klienta końcowego, jak i dla partnerów biznesowych. Nasze rozwiązania nie tylko automatyzują sprzedaż, ale też optymalizują procesy operacyjne i zwiększają przepustowość punktów gastronomicznych – przekonują przedstawiciele M4B, firmy która jest odpowiedzialna za to wdrożenie.

Rozwój sieci KFC

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. Działa od ponad 90 lat. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 26 000 restauracji sieci w ponad 155 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest – największego, niezależnego operatora sieci restauracji w Europie Środkowej i Wschodniej – który zarządza w tej chwili siecią ponad 370 restauracji KFC w naszym kraju.

Idź do oryginalnego materiału