Po udanym debiucie w Buzău, polska sieć optyczna Kodano kontynuuje ambitną ekspansję na rynku rumuńskim, otwierając swój drugi stacjonarny salon w centrum handlowym Shopping City Târgu Mureș.
Jest to kolejny istotny krok w realizacji strategii zakładającej uruchomienie co najmniej 20 nowych sklepów rocznie w Europie Środkowo-Wschodniej.
Nowa lokalizacja, ta sama misja
Otwarcie w Târgu Mureș stanowi umocnienie obecności Kodano w Rumunii i przybliża firmę do celu, jakim jest zapewnienie mieszkańcom dostępu do kompleksowej, nowoczesnej i spersonalizowanej opieki wzrokowej. W nowym salonie, podobnie jak w innych placówkach sieci, na klientów czeka:
- Profesjonalne doradztwo: Zespół dedykowanych specjalistów zapewnia kompleksową i spersonalizowaną obsługę.
- Innowacje oparte na AI: Wykorzystanie nowoczesnego sprzętu opartego na technologii sztucznej inteligencji do precyzyjnej diagnostyki i doboru optymalnych rozwiązań.
- Własna produkcja soczewek: Posiadanie własnych mocy produkcyjnych gwarantuje wysoki standard jakości i kontrolę nad całym procesem.
- Szeroka oferta produktowa: Duży wybór oprawek i soczewek dostosowanych do wszelkich potrzeb wizualnych.
Ambitna strategia ekspansji
Wejście Kodano do Rumunii to nie tylko otwarcie punktów sprzedaży, ale przede wszystkim wniesienie na rynek modelu biznesowego opartego na innowacji, skali i wysokiej jakości opiece nad wzrokiem. Ambitne plany ekspansji firmy potwierdzają dynamiczny rozwój polskiej marki poza granicami kraju.
Obecnie Kodano, poza Polską, jest dostępne w 7 krajach. Oprócz Rumunii, sieć rozwija e-sklepy oraz planuje sieć stacjonarną na Słowacji i w Czechach. W Niemczech stawia na e-commerce i soczewkomaty. Kanał e-commerce jest również podstawą działania na Węgrzech, we Włoszech i na Litwie, a niedawno uruchomiono także pierwsze automaty w Holandii. Firma deklaruje, iż jej podróż trwa dalej, a niedługo nowe lokalizacje Kodano zostaną otwarte w kolejnych miastach Rumunii.

23 godzin temu



![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)

