Kodano rozwija swój nowy koncept. Wyspy stanęły w Łodzi i Białymstoku

1 godzina temu

Dynamiczny rozwój Kodano opiera się na strategii łączącej błyskawiczną obsługę z nowoczesnym designem i cyfrową technologią. Najnowszym i najbardziej widocznym krokiem w tej ekspansji jest otwieranie kolejnych salonów Luksy.

Po udanym debiucie w Warszawie, marka Luksy kontynuuje podbój polskiego rynku, ogłaszając otwarcie kolejnych placówek – w Łodzi i Białymstoku. Nowoczesne wyspy handlowe stanęły Porcie Łódź i Centrum Handlowym Biała.

Koncepcja wysp Luksy to połączenie designu, technologii i dbałości o szczegóły, które tworzy harmonijny i bardzo współczesny koncept sprzedaży.

Rewolucja „Gotowe okulary w 20 minut”

Sercem sukcesu Luksy jest innowacyjny koncept sprzedaży pod hasłem „LUKSY – gotowe okulary w 20 minut”. Formuła ta koncentruje się na dotąd niespotykanej szybkości obsługi i dostępności: klienci mogą nabyć kompletne okulary korekcyjne z gwarancją wykonania na miejscu w zaledwie 20 minut.

Skrócenie czasu realizacji do 20 minut jest kluczowe, ponieważ minimalizuje bariery zakupowe i znacząco zwiększa rotację klientów, co przekłada się na wyższe obroty na metr kwadratowy powierzchni. Koncept wyspy optycznej pozwala także na zajmowanie strategicznych, kompaktowych przestrzeni w dynamicznie rozwijających się centrach handlowych.

Ambitna ekspansja międzynarodowa

Kodano konsekwentnie realizuje wizję lidera optycznego, gotowego na nowe wyzwania rynkowe i strategiczne alianse. Obecnie, poza Polską, sieć prowadzi salony optyczne w Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Marka obecna jest także w kanale e-commerce w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii, Niemczech, Austrii, Hiszpanii, we Włoszech, Francji, Holandii oraz w Danii. Poza tym polska marka rozwija także sieć Soczewkomatów. Te stanęły już, poza Polską, w Niemczech i Holandii.

Idź do oryginalnego materiału