Holandia to kolejny kraj, w którym zadebiutowała polska sieć optyczna Kodano. Firma rozwija się na tamtejszym rynku stawiając Soczewkomaty.
– Aż 8 nowych maszyn znalazło się w różnych częściach tego kraju, aby pomagać klientom w jeszcze wygodniejszej formie zakupu soczewek jaką są Soczewkomaty – komentuje Karol Kożusznik, Członek zarządu Kodano i Dyrektor ds. rozwoju sieci.
Międzynarodowy rozwój sieci Kodano
Kodano do tej pory było obecne, poza rynkiem polskim, w 7 krajach. Na Słowacji prowadzi e-sklep oraz planuje rozwój sieci stacjonarnej. Podobnie wygląda sytuacja w Czechach oraz Rumunii. W Niemczech sieć stawia na e-commerce i soczewkomaty. Na Węgrzech, we Włoszech i na Litwie Kodano działa na razie w oparciu o kanał e-commerce.
Kodano to polska sieć licząca ok. 100 salonów w kraju, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw cenionych marek. To, co charakteryzuje markę, to atrakcyjne promocje cenowe, własne marki i produkcja soczewek okularowych we własnym laboratorium.

1 tydzień temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




