Koleje Śląskie kończą testy Kaeśki – od kwietnia nowa promocja dla pasażerów

3 tygodni temu

Od debiutu w styczniu aplikacja mobilna Kolei Śląskich – Kaeśka – cieszy się coraz większą popularnością wśród pasażerów. Do 19 marca pobrało ją już ponad 45 tysięcy użytkowników, którzy zakupili łącznie 112 tysięcy biletów i założyli blisko 30 tysięcy kont. Do końca marca pasażerowie mogą jeszcze skorzystać z 30-procentowej promocji w ramach akcji „Testuj z nami”.

Wygodne zakupy i liczne funkcjonalności

Kaeśka to nowoczesna aplikacja dostępna na systemy iOS oraz Android, która umożliwia nie tylko zakup biletów, ale także ich zwrot, generowanie faktur i wyszukiwanie połączeń kolejowych, w tym z przesiadkami. Popularność aplikacji rośnie w szybkim tempie, co pokazują liczby – w styczniu sprzedano za jej pośrednictwem 31 tysięcy biletów, w lutym 47,3 tysiąca, a do połowy marca już 33,8 tysiąca.

Najczęściej kupowane bilety dotyczyły tras Katowice – Tychy Lodowisko (6,4 tys.), Katowice – Gliwice (6,2 tys.) oraz Katowice – Bielsko-Biała Główna (3,3 tys.).

Nowa promocja od kwietnia

Z końcem marca zakończy się etap testów aplikacji, jednak Koleje Śląskie przygotowały kolejną ofertę dla pasażerów. Od 1 kwietnia będzie obowiązywać promocja „Podróż z rabatem”, w ramach której bilety kupowane przez Kaeśkę będą tańsze o 10 proc. Promocja obejmie bilety jednorazowe, miesięczne oraz specjalne, ale nie dotyczy taryf Max Bilet, Taryfy Krakowskiej i Biletu Zakopiańskiego. Rabat łączy się natomiast ze wszystkimi ulgami ustawowymi, np. dla studentów, uczniów czy posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

Stałe ulepszenia aplikacji

Sukces Kaeśki to nie tylko efekt funkcjonalności, ale także zaangażowania pasażerów, którzy przesyłali swoje uwagi na temat jej działania. Na podstawie ich sugestii Koleje Śląskie odświeżyły ekran główny aplikacji, poprawiły obsługę ekranu wyboru pasażerów na mniejszych urządzeniach oraz uporządkowały listę ulg w biletach sieciowych.

Prace nad usprawnieniami realizowane są przez cały czas – niedługo pasażerowie będą mogli płacić za bilety dzięki Google Pay i Apple Pay oraz określać minimalny czas na przesiadkę podczas zakupu biletów na podróż z przesiadkami. Koleje Śląskie zachęcają pasażerów do dalszego przesyłania sugestii na adres [email protected].

Więcej informacji o ofercie „Podróż z rabatem” znajduje się na stronie internetowej przewoźnika w zakładce „Dla Podróżnych”.

Zobacz również:

Koleje Śląskie dla rowerzystów – więcej miejsc, wygodne połączenia i nowe bilety
Blisko 125 tys. młodych pasażerów wybrało w ferie Koleje Śląskie
Idź do oryginalnego materiału