Blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąca pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu, aż 15% z nas z góry zakłada, iż pominie któryś z głównych posiłków a 32% liczy, iż spontanicznie złapie coś w biegu. Według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji ale 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeżeli już to raczej jako opcję śniadaniową.
Najnowsza kampania dla owsianek Coś na Ząb (nowe hasło: Owsianka Coś na Ząb? Nie tylko na śniadanie, naturalnie!) oraz płatków zbożowych Kupiec (nowe hasło: Płatki Zbożowe Kupiec. Na ciepło, na zimno, na nowo, naturalnie!) uwzględnia ten insight, inspirując Polaków aby na produkty te spojrzeć z nieco innej perspektywy i docenić ich walory.
– Ważnym elementem kampanii jest konkurs konsumencki realizowany na naszych social mediach, promowany także na nośnikach reklamowych w sieciach handlowych(…), którym chcemy zainspirować konsumentów aby po nasze owsianki i płatki zbożowe sięgali nie tylko w domu i nie tylko na śniadanie, choć w obu przypadkach to także doskonały wybór. Współpracą z naszymi ekspertami chcemy także zainspirować ich do kulinarnych eksperymentów, właśnie z użyciem wysokiej jakości płatków zbożowych – tłumaczy Kamila Kurzawa, dyrektor marketingu firmy Kupiec.
Konkurs, który trwa do 31 marca 2025 r., promowany będzie nie tylko online, ale także bezpośrednio w sieciach handlowych, m.in. Leclerc, Intermarche, poprzez promocję in-store (woblery i standy) oraz w gazetkach promocyjnych wspomnianych sieci handlowych. Zadaniem uczestników konkursu jest zakup owsianki Coś Na Ząb lub Płatków Zbożowych Kupiec i wykonanie zdjęcia tych produktów w miejscu, w którym uczestnik po nie sięgnie.