Lagardère Travel Retail rozwija strefę handlową na Okęciu

14 godzin temu

Lagardère Travel Retail w Polsce dynamicznie rozwija swoją obecność na Lotnisku Chopina w Warszawie, otwierając nowe lokale i modernizując dotychczasowe przestrzenie. Wśród najnowszych inwestycji jest otwarcie sklepu kultowej marki Victoria’s Secret w nowym koncepcie wizualnym, a także wprowadzenie zupełnie nowych formatów w formie wysp handlowych. Na 2025 rok spółka zapowiada kolejne modernizacje na największym porcie lotniczym w Polsce.

Lagardère Travel Retail od wielu lat odgrywa kluczową rolę w tworzeniu nowoczesnej i różnorodnej oferty handlowej na Lotnisku Chopina w Warszawie. w tej chwili portfolio firmy odpowiada na szerokie spektrum potrzeb współczesnych podróżujących, obejmując restauracje, kawiarnie, sklepy duty free, formaty prasowe, sklepy z zabawkami czy pamiątkami. W 2024 roku spółka otworzyła 5 zupełnie nowych lokali i zmodernizowała 4 istniejące przestrzenie, a rok zakończyła otwarciem sklepu kultowej marki Victoria’s Secret w zupełnie nowej aranżacji.

Nowa przestrzeń dla kultowej marki

Sklep Victoria’s Secret przeszedł metamorfozę, wprowadzając nowy koncept wizualny „store of the future”. Nowy design, utrzymany w lekkich i jasnych odcieniach różowego złota, odmienił wnętrze oraz fasadę sklepu. Strefy beauty i fashion połączono dzięki platformy z bestsellerową ofertą perfum, ozdobioną dużym żyrandolem. Zmieniono również układ i design mebli, a finalny efekt sprawia wrażenie znacznie powiększonej przestrzeni, mimo niezmienionej powierzchni.

Renowacja sklepu Victoria’s Secret miała na celu wprowadzenie najnowszego konceptu wizualnego oraz dostosowanie przestrzeni do aktualnych standardów obowiązujących w sieci. Współpracujemy z tą kultową marką już od dekady, rozwijając jej obecność na lotniskach w Polsce: w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Nowy format zachowuje atrakcyjną ofertę, która od lat cieszy się uznaniem klientów, ale prezentuje ją w bardziej estetycznych i komfortowych wnętrzach. Dzięki temu zapewniamy pasażerom przyjazną, elegancką przestrzeń zakupową, a tym samym prezentujemy dbałość o detale i najwyższą jakość w naszych przestrzeniach handlowych – zaznacza Andrzej Miłaszewicz, dyrektor zarządzający ds. operacji i rozwoju, Lagardère Travel Retail w Polsce.

Znane brandy i zupełnie nowe formaty

W kategorii mody najważniejsze znaczenie miał także remont sklepu The Fashion Gallery, zakończony w czerwcu 2024 roku. W ofercie sklepu pojawiły się nowe marki premium, takie jak Max Mara Weekend, Zadig & Voltaire, a także damskie kolekcje BOSS i Polo Ralph Lauren. Inwestycja podniosła atrakcyjność strefy zakupowej Lotniska Chopina, podkreślając jego pozycję jako jednego z najważniejszych punktów zakupowych w regionie.

Z kolei strefa gastronomiczna powiększyła się o dwie nowe kawiarnie So Coffee oraz formaty takie jak Bistro Okienko, Przystań na Piwo i Prosecco Bar, tworzony we współpracy z producentem marki Mionetto, Henkell Freixenet Polska. Nowe punkty odpowiadają na potrzeby różnych grup podróżnych – od osób poszukujących szybkich przekąsek po tych, którzy oczekują bardziej ekskluzywnych doświadczeń kulinarnych.

Spółka zapowiada kolejne inwestycje

Plany na 2025 rok zakładają kontynuację strategicznych inwestycji, w tym re-otwarcie lokalu The Flame w nowej odsłonie. Kluczowym elementem strategii rozwoju jest również wzmocnienie obecności marki Paul poprzez uruchomienie dwóch nowych lokalizacji. Jedną z nich będzie większy i nowocześniejszy format wyspy handlowej, który zastąpi dotychczasowy model wózka pod brandem Paul.

– Lagardère Travel Retail od lat wyznacza trendy w tworzeniu przestrzeni handlowych na lotniskach, konsekwentnie adaptując globalne rozwiązania do lokalnych potrzeb i oczekiwań pasażerów. Dzięki naszej znajomości światowych trendów oraz głębokiemu zrozumieniu specyfiki rynku lokalnego, tworzymy przestrzenie, które łączą innowacje, funkcjonalność i trafiają w gusta klientów. Nasze dotychczasowe i planowane inwestycje są realizowane z myślą o zapewnieniu unikalnych doświadczeń, które wyróżniają Lotnisko Chopina na tle innych portów lotniczych w Europie – podkreśla Andrzej Miłaszewicz.

Idź do oryginalnego materiału