„Leć teraz, zapłać później” – PayPo wprowadził nową ofertę dla podróżujących

6 godzin temu

PayPo z końcem kwietnia wprowadził nową ofertę „Leć teraz, zapłać później”, skierowaną do osób planujących podróże. Oferta umożliwia opłacenie w modelu BNPL (buy now, pay later) biletów lotniczych oraz innych usług turystycznych, takich jak rezerwacja hotelu czy zakup zorganizowanego wyjazdu, u wybranych partnerów akcji. Klienci mogą skorzystać z jednej z dwóch wygodnych opcji: odroczenia płatności do 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozłożenia jej na 6 równych rat na preferencyjnych warunkach.

Coraz więcej Polaków planuje wakacyjne wyjazdy. Jak wynika z danych CBOS, aż 61% dorosłych deklaruje, iż w 2025 roku wybierze się w podróż wypoczynkową lub turystyczną – to jeden z najwyższych wyników od lat. Równocześnie rośnie potrzeba świadomego i elastycznego zarządzania domowym budżetem, szczególnie w kontekście większych, sezonowych wydatków. Odpowiadając na te oczekiwania, firma PayPo wraz z końcem kwietnia wprowadziła ofertę „Leć teraz, zapłać później”, stworzoną z myślą o osobach planujących zarówno krajowe, jak i zagraniczne podróże.

Leć na wakacje, zapłać za nie później

Wzrost zainteresowania podróżami idzie w parze z rosnącą popularnością rozwiązań finansowych, które wspierają elastyczne zarządzanie domowym budżetem. Jak pokazuje raport „Polak na zakupach z BNPL” opracowany przez PayPo, aż 72,6% użytkowników planuje swoje wydatki i tworzy budżet domowy, a 60,3% deklaruje, iż płatności odroczone pomagają im skuteczniej nim zarządzać, przede wszystkim dzięki możliwości rozłożenia wydatków na mniejsze raty. Co więcej, 56,3% badanych podkreśla, iż dzięki BNPL mogą pozwolić sobie na zakup w dogodnym momencie i opłacić go w późniejszym terminie, nie nadwyrężając bieżących środków finansowych. To szczególnie istotne w przypadku większych wydatków, takich jak wyjazdy wakacyjne czy rodzinne podróże.

Wprowadzając ofertę „Leć teraz, zapłać później” odpowiadamy na rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej podróżują i poszukują elastycznych rozwiązań finansowych – mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo. I dodaje: Podróże to często większe, skumulowane wydatki, dlatego nasza usługa pozwala je rozłożyć w czasie, bez konieczności jednorazowego obciążania budżetu. Dzięki temu klienci mogą lepiej planować wyjazdy, zarówno krajowe, jak i zagraniczne, i korzystać z atrakcyjnych ofert, takich jak promocyjne bilety lotnicze, rezerwacje hoteli czy wyjazdy zorganizowane, płacąc wtedy, gdy jest to dla nich najodpowiedniejsze. To rozwiązanie, które łączy wygodę, bezpieczeństwo i kontrolę nad finansami, wpisując się w nowoczesne podejście do zarządzania domowym budżetem.

To, co wyróżnia tę ofertę, to preferencyjne warunki z niższymi kosztami rat niż w przypadku standardowych usług PayPo. Dodatkowo płatność można zawsze rozłożyć na 6 rat, bez względu na wartość transakcji.

Kampania promująca “Leć teraz, zapłać później” na lotniskach

W maju wystartowała kampania wizerunkowa promująca nową ofertę. Kreacje pojawiły się w kanałach digital oraz w outdoorze, między innymi na trzech największych lotniskach w Polsce (Warszawa Chopin, Kraków Balice oraz Wrocław Starachowice).

Lotniska to idealna przestrzeń do dotarcia do osób, które są w trakcie planowania podróży i mogą być szczególnie zainteresowane elastycznymi formami finansowania wyjazdów – tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Growth Officer PayPo. I podsumowuje: Kampania startuje w kluczowym momencie, gdy wiele osób rezerwuje wakacyjne urlopy, dlatego chcemy zwiększyć świadomość na temat możliwości korzystania z płatności odroczonych również w branży turystycznej.

Oferta „Leć teraz, zapłać później” dostępna jest u wybranych partnerów turystycznych i przewoźników. Jej szczegóły oraz lista firm, w których można z niej skorzystać znajdują się na stronie: Leć teraz, zapłać później.

Źródło: PayPo

Idź do oryginalnego materiału