Letnie tiramisu od Starbucks i jubileusz Frappuccino

1 dzień temu

Starbucks ponownie zaskakuje swoich gości sezonową ofertą, tym razem inspirowaną słoneczną Italią. Od 24 czerwca w kawiarniach marki dostępna będzie nowa linia mrożonych kaw o smaku tiramisu – a dwa dni później sieć świętować będzie 30-lecie Frappuccino, wprowadzając limitowaną edycję napoju z prezentem.

Letnie propozycje Starbucks to ukłon w stronę klasyki – tiramisu, jednego z najbardziej rozpoznawalnych włoskich deserów. W ofercie znalazły się dwa nowości:

  • Tiramisu Flavour Cream Iced Latte – z espresso, mlekiem, lodem, sosem mascarpone, polewą mocha i aksamitną pianką Cold Foam o smaku tiramisu, posypaną kakao.

  • Tiramisu Flavour Frappuccino® blended beverage – mrożony napój na bazie lodu z kremową konsystencją i nutami klasycznego deseru.

Obie pozycje mają przywoływać wspomnienia wakacyjnego relaksu i oferować zupełnie nowe doznania smakowe – także dzięki możliwości personalizacji, którą Starbucks konsekwentnie rozwija. Goście mogą dobierać rodzaj mleka, syropów, stopień palenia ziaren, a choćby dodawać pianki Cold Foam – w tym nową wersję o smaku tiramisu lub popularną Crème Brulée.

Już 26 czerwca w ofercie pojawi się Birthday Frappuccino® blended beverage, limitowana edycja kultowego napoju, który w tym roku kończy 30 lat. Napój będzie dostępny tylko w rozmiarze Grande i podawany będzie z kolekcjonerskim, wielorazowym kubkiem inspirowanym stylem lat 90.

Użytkownicy, którzy wrócą z kubkiem do kawiarni, otrzymają stały rabat 2 zł na kolejne zamówienia i unikną opłaty za jednorazowe opakowania – to kolejny krok marki w stronę zrównoważonego rozwoju.

Wraz z nową ofertą kawową, Starbucks zaprasza również na nowe przekąski:

  • Tiramisu z pistacją – klasyczny deser w nowoczesnej odsłonie,

  • Croissant z mascarpone i frużeliną owocową – delikatne ciasto z aksamitnym, owocowym nadzieniem.

Obie pozycje zostały zaprojektowane tak, by idealnie komponowały się z letnimi napojami i dopełniały wyjątkowego, włoskiego klimatu.

Połączenie kultowych smaków będzie rozpieszczać zmysły naszych gości tego lata – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. – Letnia linia tiramisu i jubileusz Frappuccino® to ukłon w stronę gości, którzy cenią sezonowe smaki, personalizację i nowoczesne podejście do klasycznych przyjemności.

Idź do oryginalnego materiału