LG Display ogłasza wyniki za czwarty kwartał 2024 r

cyberfeed.pl 4 godzin temu


Firma LG Display ogłosiła dzisiaj niezbadane wyniki finansowe oparte na skonsolidowanych K-IFRS (Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej) za okres trzech miesięcy kończący się 31 grudnia 2024 r.
  • Przychody w czwartym kwartale 2024 r. wzrosły o 15% do 7,833 mld KRW z 6,821 mld KRW w trzecim kwartale 2024 r. i wzrosły o 6% z 7,396 mld KRW w czwartym kwartale 2023 r.
  • Zysk operacyjny w czwartym kwartale 2024 r. wyniósł 83,1 mld KRW. Dla porównania, strata operacyjna wyniosła 80,6 miliarda KRW w trzecim kwartale 2024 r. i zysk operacyjny w wysokości 132 miliardów KRW w czwartym kwartale 2023 r.
  • Zysk EBITDA w czwartym kwartale 2024 r. wyniósł 1,306 mld KRW w porównaniu z zyskiem EBITDA w wysokości 1,162 mld KRW w trzecim kwartale 2024 r. i zyskiem EBITDA w wysokości 1,272 mld KRW w czwartym kwartale 2023 r.
  • Strata netto w czwartym kwartale 2024 r. wyniosła 839 miliardów KRW w porównaniu ze stratą netto w wysokości 338 miliardów KRW w trzecim kwartale 2024 r. i dochodem netto w wysokości 50,5 miliarda KRW w czwartym kwartale 2023 r.

LG Display ogłosiło swoje roczne wyniki finansowe za 2024 rok, wykazując skonsolidowane roczne przychody w wysokości 26,6 biliona KRW i stratę operacyjną w wysokości 560,6 miliarda KRW, która została zmniejszona o około 2 biliony KRW rok do roku.

Przychody wzrosły o 25% rok do roku, ponieważ ulepszenie struktury biznesowej firmy skupionej na wyświetlaczach OLED doprowadziło do widocznej poprawy wyników. Udział produktów OLED generujących całkowite przychody wzrósł o 7% rok do roku, osiągając 55%.

Jeśli chodzi o rentowność, firmie LG Display udało się znacznie zmniejszyć straty operacyjne w porównaniu z rokiem poprzednim, koncentrując się na działaniach związanych z redukcją kosztów i zwiększeniem efektywności operacyjnej w całej firmie, a także na zwiększeniu wyników swojej działalności skoncentrowanej na wyświetlaczach OLED.

LG Display odnotowało również przychody w wysokości 7,833 miliarda KRW w czwartym kwartale 2024 roku, co oznacza wzrost o 15% kwartał do kwartału i 6% rok do roku. Dzięki pomyślnej zmianie sytuacji firma odnotowała kwartalny zysk operacyjny w wysokości 83,1 miliarda KRW.

W szczególności odsetek przychodów w czwartym kwartale, za który odpowiadały produkty OLED, wzrósł do rekordowego poziomu 60% w związku ze wzrostem dostaw paneli OLED do telefonów. Panele telewizyjne stanowiły 22% przychodów w czwartym kwartale, panele na urządzenia IT, w tym monitory, laptopy i tablety, stanowiły 28%, panele na telefony komórkowe i inne urządzenia stanowiły 42%, a panele samochodowe stanowiły 8%.

LG Display planuje ulepszyć swoją działalność biznesową i wyniki zarządzania, zwiększając podstawowe możliwości we wszystkich obszarach swojej działalności związanej z wyświetlaczami OLED, aby zwiększyć zaufanie klientów, a także kontynuując działania mające na celu redukcję kosztów i zwiększenie wydajności operacyjnej.

W swojej małej i średniej wielkości branży OLED firma dąży do umocnienia swojej konkurencyjności w oparciu o stabilne możliwości dostaw i wiodącą pozycję technologiczną. jeżeli chodzi o wyświetlacze OLED dla urządzeń mobilnych, LG Display zapewni zróżnicowaną konkurencyjność poprzez przygotowanie przyszłych technologii wymaganych przez klientów, maksymalnie wykorzystując swoje ulepszone możliwości produkcyjne w celu ograniczenia zmienności sezonowej, dywersyfikacji produktów i zwiększenia dostaw. jeżeli chodzi o produkty OLED dla IT, firma dąży do wzmocnienia swojej wieloletniej pozycji lidera w ramach Tandem OLED, ponieważ ustanowi również skuteczny system reagowania na produkcję, który będzie dostosowany do zmieniającego się otoczenia rynkowego.

W zakresie wielkoformatowych wyświetlaczy OLED firma będzie jeszcze bardziej wzmacniać swoją pozycję na rynku premium poprzez dywersyfikację linii produktów odpowiadających potrzebom konsumentów, w tym telewizorów OLED czwartej generacji, monitorów do gier zoptymalizowanych pod kątem ery AI TV oraz monitorów ultra -duże produkty. Strategia zakłada kontynuację wzrostu jakościowego poprawiającego rentowność poprzez innowacje w strukturze operacyjnej, takie jak efektywne strategie produkcji i sprzedaży oraz redukcja kosztów powiązana z rzeczywistym popytem.

Co więcej, LG Display będzie w dalszym ciągu stabilnie prowadzić działalność w zakresie wyświetlaczy samochodowych dzięki zróżnicowanym produktom i portfolio technologii obejmującemu wyświetlacze P-OLED oparte na technologii Tandem, zaawansowane cienkie OLED (ATO) i wysokiej klasy wyświetlacze LCD LTPS, a także rozwój swojej bazy klientów. Firma planuje umocnić swoją pozycję czołowego światowego gracza na stale rosnącym rynku wyświetlaczy samochodowych i w dalszym ciągu generować stabilne zyski poprzez przyspieszanie innowacji kosztowych dzięki ulepszonej technologii produkcji i procesów. „Pomimo większej niż kiedykolwiek zmienności rynku, koncentrujemy nasze możliwości na dalszej poprawie wyników biznesowych poprzez rozwój naszej struktury biznesowej skupionej na OLED i wzmacnianie rentowności poprzez intensywne działania w zakresie innowacji kosztowych” – powiedział Sung-hyun Kim, dyrektor finansowy i wiceprezes wykonawczy wyświetlacza LG. Kim dodał: „Odwrócimy nasze roczne zyski poprzez dalsze zwiększanie konkurencyjności naszej firmy”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału