Lidl Polska: Innowacyjna reklama 3D DOOH na ekranie Hotelu Warsaw Presidential

2 dni temu

We wrześniu, z początkiem nowego roku szkolnego, Lidl Polska rozpoczął czwartą edycję programu „Szkoły Pełne Talentów”. W ramach kampanii marka zdecydowała się na innowacyjną formę komunikacji – reklamę 3D DOOH wyświetlaną na jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekranów reklamowych w Polsce, zlokalizowanym na budynku Hotelu Warsaw Presidential w centrum Warszawy. Emisja trwała od 1 do 14 września.

Za koncepcję i nadzór kreatywny reklamy odpowiadała agencja Assembly Global, a animację przygotowało studio Ciach. Spot 3D w humorystyczny i dynamiczny sposób nawiązuje do szkolnej rzeczywistości – kolorowe szafki, dzwonek i latające „talenciaki” symbolizują start roku szkolnego i jednocześnie mechanizm programu, w którym dzieci mogą zdobywać nagrody. Wybór prestiżowego nośnika w ścisłym centrum Warszawy pozwala wyróżnić kampanię i przyciągnąć uwagę szerokiego grona odbiorców, podkreślając innowacyjny charakter tej edycji programu.

Działania CSR

„Szkoły Pełne Talentów” to ogólnopolski program edukacyjny Lidla, którego celem jest wspieranie szkół w tworzeniu warunków sprzyjających odkrywaniu i rozwijaniu talentów uczniów. W ramach akcji szkoły mogą zdobywać nagrody, które pomagają w realizacji kreatywnych projektów edukacyjnych, a dzieci – rozwijać swoje pasje i umiejętności w różnych dziedzinach, od nauki po sztukę i sport. Program angażuje społeczności szkolne w aktywne działania, pokazując, iż nauka i zabawa mogą iść w parze.

Projekt organizowany jest przez Lidl Polska od ponad trzech lat. Do tej pory w każdej edycji akcji wzięło udział ponad 10 tys. szkół, a dzięki zaangażowaniu klientów sieci, szkołom przekazano w sumie 78 mln Talenciaków, a co za tym idzie aż 92 tys. nagród o łącznej wartości ponad 50 mln zł! Czwarta edycja ruszyła 1 września, szczegóły akcji znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach stacjonarnych sieci.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. w tej chwili w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 600 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.

Idź do oryginalnego materiału