Łódzka Manufaktura szykuje nowości

6 godzin temu

Pierwszy kwartał nowego roku przyniesie niemałe zmiany w ofercie Manufaktury w Łodzi. Do portfolio kompleksu dołączą nie tylko znane światowe brandy, takie jak Sportofino – największe nowości pojawią się w ofercie rozrywkowej.

Grono najemców Manufaktury powiększy się o markę premium, S’portofino. Brand zajmie lokal po dotychczasowym najemcy Esprit, o powierzchni 335 mkw. S’portofino to połączenie pasji do sportu ze światem najlepszej mody z wysokiej półki. Unikatowe, ponadczasowe rozwiązania i starannie wyselekcjonowane kolekcje będą wyróżnikiem salonu w Manufakturze.

Wyczekiwaną premierą sezonu będzie z pewnością otwarcie salonu marki Nike – ta jest dostępna w łódzkim kompleksie w formie pop-up’u, a niedługo zostanie przekształcona w wielkoformatowy sklep z pełną gamą produktów kultowej marki, o powierzchni niemalże 500 mkw.

– W badaniach opinii dotyczących powiększenia naszej oferty, które prowadziliśmy wśród Gości, Nike było jedną z najczęściej wymienianych marek. Ten brand cieszy się w tej chwili ogromną popularnością wśród najmłodszej grupy odbiorców, za sprawą trendów z TikToka czy Instagrama. Ci najmłodsi klienci nie mogą się doczekać tego otwarcia – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Zmiany zachodzą też wśród obecnych najemców – Massimo Dutti prowadzi remont w ramach którego powiększy swój dotychczasowy lokal do 613 mkw. Premiera nowego butiku marki, w najnowszym koncepcie i szerokiej ofercie jest planowana na początek marca.

Manufaktura rozrywką stoi

– Choć możemy się pochwalić, iż niemalże 100% powierzchni w Manufakturze jest wynajęte, cały czas szukamy rozwiązań, by kreować nowe powierzchnie pod wynajem. Oczywiście, w takim obiekcie jak Manufaktura, nie jest to łatwe i wymaga dużej organizacji i planowania – komentuje Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.

Udało nam się już zagospodarować około 250 mkw. nowej powierzchni, zabudowując istniejące dotychczas przejście do jednego z lokali na rynku. Dzięki temu mogliśmy przekazać tę powierzchnię naszemu najemcy, Jazda!Park, który powiększy swój dotychczasowy lokal o 1/3 i rozbuduje w ten sposób swoją ofertę rozrywkową – dodaje. To nie koniec zmian wśród najemców z branży rozrywki – oprócz powiększenia Jazda!Parku, pojawi się nowy operator ścianki wspinaczkowej, Manufaktura Wspinania. Ta atrakcja od wielu lat cieszy się wśród Gości Manufaktury dużą popularnością. Lokal przejdzie gruntowną przebudowę oraz zwiększy swoją powierzchnię, a także będzie miał zupełnie nową ofertę, skierowaną do różnych grup wiekowych oraz różnych poziomów zaawansowania. Modernizację przejdzie również kręgielnia Grakula. Koniec prac zaplanowano na drugi kwartał 2025 roku. – dodął Sławomir Murawski

Czas inwestycji

Kompleks będzie także kontynuował rozpoczętą w 2024 roku modernizację węzłów sanitarno-higienicznych. W budynku galerii handlowej generalny remont przejdą wszystkie toalety, w których pojawi się wiele udogodnień dla Gości – m.in. pomieszczenia dla rodziców z małymi dziećmi, czy wygodne siedziska w poczekalni – ale także dla najemców. Z początkiem roku rozpoczął się kolejny etap modernizacji, w którym w galerii handlowej pojawi się specjalne pomieszczenie techniczne dla najemców, pokój socjalny oraz toaleta na wyłączność dla pracowników.

Idź do oryginalnego materiału