Lux Med wprowadza płatności Blikiem na infolinii

18 godzin temu

Pacjenci LUX MED umawiając wizytę przez Call Center, mogą zapłacić za usługę Blikiem. To kolejne udogodnienie dla klientów stworzone w ramach współpracy Grupy LUX MED z PayU.

Podczas rozmowy z konsultantem infolinii LUX MED, pacjent może dokonać płatności za wizytę, podając sześciocyfrowy kod BLIK. Transakcja wymaga standardowej autoryzacji w aplikacji bankowej, podobnie jak w przypadku każdej innej płatności BLIK.

– Zależy nam, aby korzystanie z usług LUX MED było wygodne, proste i odpowiadało na zmieniające się potrzeby klientów. Dlatego naturalnym było dla nas wprowadzenie takiego rozwiązania. BLIK jest jedną z najczęściej używanych i najlepiej rozpoznawalnych form płatności w Polsce. Pacjenci znają ten sposób i chętnie korzystają z niego na co dzień – mówi Bartosz Kapczyński, członek zarządu ds. sprzedaży i obsługi klienta w Grupie LUX MED.

Jak podkreśla, wprowadzając tę funkcjonalność jednym z priorytetów firmy było zachowanie wszystkich zasad związanych z bezpieczeństwem cyfrowym.

– Całość odbywa się przy wsparciu operatora płatności i zgodnie z obowiązującymi wymogami bezpieczeństwa. Dlatego płatności BLIKIEM w Call Center są dostępne wyłącznie podczas rozmów przychodzących. Konsultant LUX MED nie może zainicjować rozmowy w celu pobrania płatności, co pozwala zachować pełną kontrolę nad procesem i ogranicza ryzyko nadużyć – wskazuje Bartosz Kapczyński.

– Nasza kooperacja z Grupą LUX MED od początku opiera się na wspólnym celu: ułatwianiu dostępu do usług medycznych przy jednoczesnym zapewnieniu maksymalnego komfortu pacjentom i zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa – mówi Katarzyna Prus-Malinowska, Head of Product Management, PayU GPO. – Udostępnienie płatności BLIKIEM przez Call Center to naturalny krok w stronę jeszcze bardziej intuicyjnej obsługi pacjenta. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest skrócenie całego procesu i eliminacja konieczności wykonywania dodatkowych kroków po rozmowie z konsultantem. Cieszy nas, iż dzięki współpracy z Grupą LUX MED możemy wprowadzać rozwiązania znane z codziennych zakupów online także do sektora opieki zdrowotnej – dodaje Katarzyna Prus-Malinowska.

Nowa usługa działa od czerwca i cieszy się coraz większą popularnością.

Wcześniej pacjent, umawiając wizytę przez infolinię, otrzymywał dane do płatności na maila, co wymagało przejścia dodatkowych kroków po zakończeniu rozmowy.

To kolejne udogodnienie dla klientów LUX MED przygotowane we współpracy z PayU. W ubiegłym roku we wszystkich centrach LUX MED Stomatologia została udostępniona oferta raty w PayU, umożliwiająca wygodny i elastyczny sposób finansowania leczenia.

Źródło: PayU

Idź do oryginalnego materiału