Jak różnią się odbiorcy w branżach nietypowych od pozostałych „typowych” branż? Czy „kupują” wszechobecny marketingowy „bullshit” czy są bardziej wymagający? O tym rozmawiamy z Magdaleną Urbaniak – założycielką agencji MaxTractor. Kiedy myślimy o branżach niszowych to nasze pierwsze skojarzenie idzie w kierunku myślenia o tym, iż są to dziedziny biznesu, które trudno jest reklamować, bo np. wydają się nieatrakcyjne. Ich funkcjonowanie wiąże się także ze specjalistycznymi produktami oraz wąskim, ale konkretnym obszarem działania.
Na niszowe branże warto jednak spojrzeć z drugiej strony. To one sprawiają, iż nasza pozycja na rynku może wzrosnąć. Jedną z nietypowych branż, która od jakiegoś czasu zyskuje na znaczeniu jest rolnictwo. Popularność przyniósł jej chociażby jeden ze znanych telewizyjnych programów czy obecność influencerów z tej branży w mediach społecznościowych (szczególnie na TikToku).
W najnowszym...