Mango wprowadziło wirtualnego asystenta modowego

5 godzin temu

Hiszpańska marka modowa Mango wdraża kolejne innowacyjne rozwiązanie. Celem jest dostarczenie klientom jak najbardziej spersonalizowanego doświadczenia zakupowego online.

Mango Stylist to nowy wirtualny asystent, którego działanie oparte jest na technologii generatywnej sztucznej inteligencji. To pionierskie narzędzie w branży modowej, zaprojektowane w celu ulepszenia zakupów online. Asystent sugeruje klientom spersonalizowane rekomendacje, proponuje odpowiednie stroje, czy przedstawia najnowsze modowe trendy.

Na razie z usług Mango Stylist można skorzystać przy wyborze produktów z damskich kolekcji. Innowacyjne narzędzie zostało wdrożone na ok. 10 rynkach, głównie w Europie i Stanach Zjednoczonych. Mango Stylist pozwala klientom angażować się w modę w naturalny, konwersacyjny sposób, zarówno na platformie e-commerce, jak i na koncie na Instagramie.

To innowacyjne narzędzie jest częścią Planu Strategicznego na lata 2024-2026, który poprzez filar Earn ma na celu tworzenie wartości dodanej poprzez rozwój technologiczny, zarządzanie danymi i sztuczną inteligencją oraz doskonalenie procesów operacyjnych.

Strategiczny Plan 4E na lata 2024-26

Strategia 4E (Elevate, Expand, Earn, Empower) oznacza podnoszenie standardów, rozwijanie się, zarabianie i wzmacnianie pozycji na międzynarodowych rynkach. W ramach nowej strategii ma powstać m.in. 500 nowych sklepów, a obroty mają przekroczyć w 2026 roku 4 miliardy euro.

Zgodnie z założeniami strategii 4E Mango zwiększy swoją obecność na rynkach takich jak Hiszpania, Francja, Włochy, Niemcy, Wielka Brytania, Polska, Indie, Kanada i USA. Stany Zjednoczone już stały się już jednym z głównych państw Mango pod względem obrotów. Prognozuje się jednak, iż to rynek o dużym potencjale wzrostu i docelowo staną się jednym z TOP3 regionów pod względem obrotów.

Idź do oryginalnego materiału