Marka 5.10.15. sprzedana. Podano kwotę transakcji

11 godzin temu

14 marca br. Monna Nice, spółka należąca do grupy Monnari Trade, zawarła umowę kupna 100 proc. udziałów w cypryjskiej spółce Hemoca Holdings Limited, która ma 50,1 proc. akcji Komeksu, właściciela marki odzieży dziecięcej 5.10.15. Kwota zakupu wynosi ok. 2,7 mln zł .

Jednocześnie spółka Monna Nice zawarła umowę nabycia wierzytelności Hemoca Holdings Limited za kwotę 400 tys. zł – napisano w komunikacje giełdowym.

Przypomnijmy, w lutym tego roku zgodę na przejęcie marki 5.10.15 wydał UOKiK.

Monnari widzi potencjał w marce 5.10.15

Wcześniej Monnari oceniało, iż zakup spółki z branży odzieżowej z segmentu dziecięcego, pod rozpoznawalną marką, będzie komplementarny dla grupy oraz przyniesie silne kompetencje w nowym obszarze branży odzieżowej.

Grupa Komex zajmuje się produkcją i sprzedażą odzieży i dodatków dla dzieci pod markami 5.10.15., Max & Mia, Lincoln & Sharks oraz linii odzieży dedykowanych całym rodzinom pod marką Family Concept by 5.10.15. i obcymi. Grupa sprzedaje kolekcje za pośrednictwem własnej sieci sklepów stacjonarnych oraz multibrandowej internetowej platformy sprzedażowej.

Dzięki wieloletniej działalności marka na stałe wpisała się w świadomość Polaków, a jej logo jest rozpoznawane w całej Polsce. Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów franczyzowych na rynku krajowym.

Na koniec 2024 r. grupa Monnari prowadziła sprzedaż w 210 salonach sprzedaży (vs. 219 salony na koniec 2023 r.) – 185 salonów własnych Monnari, 8 salonów Femestage oraz 17 salonów franczyzowych – wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 45,9 tys. m kw. (47,1 tys. m kw. na koniec 2023 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok. 2,5 proc. i liczby salonów o ok. 4,1 proc.

Idź do oryginalnego materiału