21 listopada ARKET wzmocni swoją obecność w Warszawie. Marka, ceniona za nordyckie podejście do designu i lifestyle’u, otworzy nowy sklep w centrum handlowym Westfield Mokotów. To już trzecia lokalizacja w Polsce, po niedawnym, udanym debiucie we Wrocławiu.
– Cieszymy się, iż możemy kontynuować rozwój w Polsce, gdzie nasze idee i kolekcje spotkały się z tak ciepłym odbiorem lokalnej społeczności – mówi Pernilla Wohlfahrt, Managing Director ARKET.
Lifestyle’owa marka ARKET należy do szwedzkiej grupy odzieżowej H&M,. Debiut brandu w Polsce miał miejsce pod koniec sierpnia 2024 roku, kiedy to pierwszy sklep został otwarty w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Kolejny salon rozpoczął działalność w 2025 roku w centrum handlowym Wroclavia we Wrocławiu. Dziś marka świętuje otwarcie swojego najnowszego punktu sprzedaży w Westfield Mokotów. Jak wynika z informacji uzyskanych przez redakcję Omnichannelnews.pl, ARKET nie zwalnia tempa, ponieważ niedługo planowane jest ogłoszenie kolejnej lokalizacji w stolicy.
Salon ARKET w Westfield Mokotów
Przestrzeń najnowszego salonu ARKET, o powierzchni 272 metrów kwadratowych, emanować będzie charakterystyczną estetyką marki, utrzymaną w subtelnej palecie szarości, z wykorzystaniem naturalnych materiałów. Wnętrze wzbogacą także wyjątkowe lastryko stworzone na potrzeby sklepu, dębowe wykończenia i bujna zieleń.
Sklep w Warszawie zaprezentuje starannie wyselekcjonowaną ofertę odzieży, akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, kosmetyków do pielęgnacji ciała oraz artykułów do aranżacji wnętrz. Każda kolekcja została stworzona z myślą o ponadczasowej garderobie, uzupełnianej o sezonowe inspiracje i praktyczne akcesoria towarzyszące codziennemu życiu i podróżom.
Ekspansja offline i online
Powstała w Sztokholmie marka ARKET to przestrzeń, gdzie zakupy spotykają się z inspirującym stylem życia, ułatwiając świadome wybory i wnosząc piękno do codziennych chwil.
ARKET tworzy kolekcje dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz do domu, a także prowadzi wegetariańską kawiarnię inspirowaną ruchem New Nordic. Marka zadebiutowała w sierpniu 2017 roku przy Regent Street w Londynie, jednocześnie uruchamiając sprzedaż online na arket.com. Dziś obecna jest w 50 lokalizacjach w Europie, Chinach i Korei, a jej sklep internetowy działa w 30 krajach europejskich i realizuje wysyłki do ponad 70 państw na całym świecie.

7 godzin temu

![[RAPORT] Elżbieta Majdan, Savills: rynek handlowy jest w fazie odbicia](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/Majdan-Elzbieta.jpg)






