Marka ARKET testuje nowy format

2 dni temu

Należąca do Grupy H&M marka ARKET uruchomiła w Szanghaju pierwszy w historii sklep typu pop-up.

Nowy tymczasowy sklep został zaprojektowany w charakterystycznym dla marki nordyckim minimalistycznym stylu. Został otwarty z okazji rozpoczęcia kampanii promocyjnej na sezon jesienno-zimowy.

Salon z kawiarnią

Oprócz szerokiego wyboru niezbędnych rzeczy na każdą okazję, salon typu pop-up oferuje również ekskluzywną, limitowaną kolekcję dla Szanghaju, w której znajdują się między innymi T-shirty, płócienne torby, skórzane etui na karty i przywieszki bagażowe.

Tradycyjnie salon połączony jest z kawiarnią. Aby podkreślić ten koncept, na zewnątrz sklepu znajduje się gigantyczna instalacja w kształcie filiżanki kawy.

H&M rozwija markę ARKET

Arket to stosunkowo nowy koncept, który łączy salon sprzedaży z kawiarnią. Marka stawia na wysoką jakość produktów oraz ponadczasowe wzornictwo. W ofercie marki znajduje się odzież damska, męska, dziecięca, produkty dekoracyjne do domu i artykuły podróżne, takie jak torby, plecaki, czy kosmetyczki. Filozofia projektowania Arket jest zakorzeniona w nordyckim modernistycznym ruchu XX wieku, który miał na celu połączenie świata sztuki, rzemiosła i funkcjonalnej formy w celu uzyskania niedrogich i powszechnie dostępnych przedmiotów codziennego użytku.

Obecnie na całym świecie H&M prowadzi ponad 30 sklepów działających pod marką Arket. Zlokalizowane są na 14 rynkach. Sklepy pod marką Arket działają już m.in. w Chinach, Niemczech, Belgii, Danii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Pierwszy salon ruszył w 2017 roku w Londynie. Od tego czasu rozwijano również sprzedaż online, a zakupy internetowe w e-commerce Arket są wysyłane do 31 krajów.

Idź do oryginalnego materiału