Marka Budimex najsilniejsza w branży budowlanej

1 tydzień temu

W tegorocznym rankingu Top Marka lider polskiego sektora wyprzedził konkurencję pod względem realizowanych działań komunikacyjnych i marketingowych. To już kolejny raz, kiedy spółka zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu przygotowywanym przez magazyn Press oraz Instytut Monitorowania Mediów.

W ostatniej edycji projektu Top Marka Budimex zdobył 498 044 punktów w kategorii siła marki plasując się na pierwszym miejscu w zestawieniu sektora budowlanego. Na dalszych pozycjach znalazły się Mirbud (326 750 punktów), Dom Development (237 858 punktów), Develia (208 567 punktów) oraz Echo Investment (190 537 punktów).

Za sukcesem spółki w rankingu obejmującym działania medialne zrealizowane w 2023 roku stało ponad 40 000 publikacji na temat Budimex w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. W badanym okresie szczególną uwagę prasy przykuły informacje o zawarciu kontraktów na realizację Rail Baltica i terminalu offshore w Świnoujściu, ukończeniu mostu pieszo-rowerowego nad Wisłą w Warszawie czy otwarciu nowych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przez Budimex Mobility. Dziennikarze chętnie komentowali także wejście firmy do indeksu MSCI Poland, rekordowe rezultaty finansowe oraz dywersyfikację działalności biznesowej Grupy Budimex. Największa liczba publikacji przypadła na sierpień ubiegłego roku, a ponad 60 proc. wszystkich materiałów dotyczyło wyłącznie aktywności podejmowanych przez spółkę.

Cieszymy się, iż po raz kolejny mamy możliwość otwierać w rankingu Top Marka zestawienie firm z branży budowlanej. Regularność i transparentność są naszym priorytetem, zarówno w komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Jako Grupa realizujemy wiele inwestycji, projektów, ale także inicjatyw oraz programów społecznych i staramy się mówić o nich w interesujący i atrakcyjny sposób. To wyraz naszej dumy, ale też forma pokazania pracy jaką w budowanie sukcesu firmy wkłada ponad 7 tys. pracowników Budimex. Docenienie naszych wysiłków przez magazyn Press to dla nas dodatkowa motywacja do działania – podkreśla Martyna Wróbel, Dyrektor Biura Komunikacji i PR, Budimex SA.

Ranking Top Marka to największa w Polsce coroczna analiza medialności 500 przedsiębiorstw działających w 50 branżach. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii badania. Podstawą metodologii jest porównywanie wskaźników dla wszystkich rodzajów wzmianek, uwzględniających specyfikę prasy, portali internetowych i mediów społecznościowych.

Źródło: Budimex

Idź do oryginalnego materiału