Dlaczego Polska, mimo dynamicznego rozwoju, przez cały czas bywa w świecie kojarzona głównie z jabłkami, wódką i folklorem? O budowaniu nowoczesnego wizerunku kraju, potencjale rodzimych firm, sile polskich inżynierów i naszej największej słabości...
„Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk
Powiązane
Polecane
Nieudany występ Polaków w Chorwacji. Wszyscy już odpadli
2 godzin temu
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (16.05.25)
2 godzin temu