Dlaczego Polska, mimo dynamicznego rozwoju, przez cały czas bywa w świecie kojarzona głównie z jabłkami, wódką i folklorem? O budowaniu nowoczesnego wizerunku kraju, potencjale rodzimych firm, sile polskich inżynierów i naszej największej słabości...
„Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk
Powiązane
1 września całkowity zakaz stosowania. GIS potwierdza
6 godzin temu
Polecane
Korespondencja z Paryża. Triumf Alana Ważnego – zdjęcia
2 godzin temu
Coco Gauff wygrała Roland Garros. Nowe porządki w Paryżu
2 godzin temu
’s-Hertogenbosch. Kawa o krok od turnieju głównego
2 godzin temu
Afera ArriveCan. 7-letni zakaz dla głównego wykonawcy
2 godzin temu