Dlaczego Polska, mimo dynamicznego rozwoju, przez cały czas bywa w świecie kojarzona głównie z jabłkami, wódką i folklorem? O budowaniu nowoczesnego wizerunku kraju, potencjale rodzimych firm, sile polskich inżynierów i naszej największej słabości...
„Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk
Powiązane
Jakie zmiany w prawie konsumenckim postuluje ECC-Net?
5 godzin temu
Co Polacy sądzą o chińskich autach i elektrykach?
5 godzin temu
Polecane
Jest oficjalny ranking. Tyle Świątek traci do Sabalenki
4 godzin temu
Kamil Majchrzak nie dał szans nastolatkowi
8 godzin temu