Zarządzanie sytuacją kryzysową. Co jest ważne? Zapytaliśmy Dominikę i Krzysztofa z mBanku.
W tym odcinku:
1. Jak to się stało, iż pojawiły się trzy słynne pushe 2. Kiedy mBank zorientował się, iż coś nie działa 3. Najłatwiejsze w całej sytuacji?4. Najtrudniejsze w całej sytuacji
5. Jak się komunikuje problem? 6. Jak należy postąpić w sytuacji kryzysowej? 7. Nauka na przyszłość 8. Jak poradzić sobie ze wkurzonymi klientami?
Jak z błędu zrobić promocję? https://bit.ly/30MXnrU
Kontakty do Escola Mobile:
Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic
Mail: [email protected]
Jędrzej: http://bit.ly/JPaulus
Mail: [email protected]
Strona: https://escola.pl/
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na itunes: https://bit.ly/EscolaMobileIT