Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze

Zdjęcie: | Foto: JRdes / Shutterstock
Właściciel Facebooka, Meta, w opublikowanym stanowisku informuje, iż spółka nie znalazła dowodów na zagraniczną ingerencję w reklamy, które według NASK, mogły być próbą ingerencji w kampanię wyborczą.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze
Powiązane
Nestlé Polska: Oskarżona o wprowadzenie w błąd konsumentów
1 godzina temu
Polecane
Obwieszczenie Wojewody Dolnośląskiego
54 minut temu
Weronika Falkowska zagra w trzecim finale z rzędu
1 godzina temu
Seul. Dwa mecze Igi Świątek w sobotę?
1 godzina temu
Fejk Tygodnia: szczepionki zmieniają orientację seksualną
1 godzina temu