Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze
7 miesięcy temu
Zdjęcie: | Foto: JRdes / Shutterstock
Właściciel Facebooka, Meta, w opublikowanym stanowisku informuje, iż spółka nie znalazła dowodów na zagraniczną ingerencję w reklamy, które według NASK, mogły być próbą ingerencji w kampanię wyborczą.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze
Powiązane
Złoto, srebro i platyna biją kolejne rekordy
41 minut temu
Tego komornik rolnikowi nie zabierze. Oto lista wyłączeń
43 minut temu
Polecane
Chcemy by KGHM był pracodawcą pierwszego wyboru
38 minut temu
Rynek pracy: podsumowanie 2025 r. i prognozy na 2026 r.
46 minut temu
Okiem i uchem dziadka Zdzicha
1 godzina temu








