Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze

Zdjęcie: | Foto: JRdes / Shutterstock
Właściciel Facebooka, Meta, w opublikowanym stanowisku informuje, iż spółka nie znalazła dowodów na zagraniczną ingerencję w reklamy, które według NASK, mogły być próbą ingerencji w kampanię wyborczą.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze
Powiązane
Polska w czołówce UE. Jest powód do dumy?
1 godzina temu
Apple walczy o klientów w Chinach. Duże rabaty
3 godzin temu
Polecane
Pokonała Sabalenkę i przeszła do historii
40 minut temu
Oto ranking WTA po porażce Sabalenki w Rzymie
1 godzina temu
Świątek przerwała milczenie. Wymowny post
1 godzina temu
Sabalenka straci w rankingu WTA. Gauff może skorzystać
2 godzin temu