14 listopada, marka Komfort, lider w wyposażeniu wnętrz, ponownie otworzyła swój salon w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Sklep przeszedł gruntowną modernizację i teraz zaprezentuje się w zupełnie nowej odsłonie, oferując klientom jeszcze szerszy asortyment i nowoczesną przestrzeń handlową.
Zmodernizowany salon Komfort na powierzchni powyżej 560 m kw. zyskał innowacyjny wygląd oraz dodatkową, wydzieloną strefę z asortymentem łazienkowym. Ta metamorfoza pozwala marce kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, oferując pełne wyposażenie wnętrz. Oferta salonu obejmuje teraz: asortyment łazienkowy – nowość po modernizacji, kuchnie, wykładziny dywanowe i elastyczne, panele laminowane, panele winylowe, drewno. Poszerzono i odświeżono asortyment również w segmencie dywanów i modnych dekoracji wnętrz.
Nowa odsłona salonu
W nowym salonie klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę i fachowe doradztwo. Marka stawia na kompleksowość, umożliwiając klientom nie tylko zakup, ale także umówienie montażu oraz dostawy wybranych produktów. Lokal przeszedł kompleksową metamorfozę. Remont objął szereg prac technicznych i aranżacyjnych, mających na celu maksymalne podniesienie komfortu zakupów i nowoczesności ekspozycji.
– W sąsiedztwie naszego centrum handlowego znajduje się wiele nowych osiedli i powstają kolejne bloki. To naturalne, iż ich mieszkańcy poszukują elementów wyposażenia wnętrz. Teraz będą mogli je kupić blisko swojego domu. Wierzę, iż odświeżona przestrzeń salonu marki Komfort będzie inspirować i ułatwiać podejmowanie decyzji o wymarzonym wnętrzu. – mówi Marta Kocik, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Dopasowany mix najemców
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 230 sklepów, 30 kawiarni i restauracji oraz punkty usługowe. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Primark, Peek&Cloppenburg, Zara, Mango, H&M, Reserved, CCC, TK Maxx oraz HalfPrice, Apart, YES, W.Kruk oraz Swarowski. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Ispot, Samsung Brand Store oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Douglas, Sephora, Mac oraz Super-Pharm, Rossmann.
W galerii działa nowoczesne, 30 stanowiskowe Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego, 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. W obiekcie działa również Centrum Medyczne Magnolia Park. Strefa gastronomiczna reprezentowana jest przez sieci takie jak: McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh!! Sushi&Grill, Pasibus, Mango Mama czy Green Caffè Nero.
Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami i fontannami, przy których można odpocząć. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Właścicielem Centrum Handlowego Magnolia Park jest NEPI Rockcastle.

1 dzień temu



![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)

