Od 28 października br. klienci Carrefour Polska mogą dokonywać zakupów spożywczych i przemysłowych bezpośrednio w aplikacji mobilnej „Mój Carrefour”. Nowa wersja aplikacji, właśnie udostępniona na rynku, ewoluuje z narzędzia wspierającego lojalność i zakupy w sklepach stacjonarnych w pełnoprawny kanał sprzedaży online.
Dzięki nowej funkcjonalności, Carrefour Polska chce w pełni wykorzystać potencjał swojej aplikacji mobilnej, z której korzysta w tej chwili ponad milion użytkowników, do dalszego zwiększania zasięgu i sprzedaży internetowej. Integracja e-commerce z narzędziami lojalnościowymi, modułem Scan&Go oraz kuponami w aplikacji Mój Carrefour umożliwia klientom płynne przechodzenie między zakupami online, a tymi dokonywanymi w sklepach stacjonarnych sieci.
Szybko, wygodnie i w jednym miejscu
Nowy moduł m-commerce w aplikacji “Mój Carrefour” to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą robić zakupy zawsze wtedy, gdy mają na to czas – bez względu na miejsce i porę dnia. Wystarczy zaktualizować swoją aplikację, zalogować się i kliknąć banner „Zakupy online”, aby przejść do pełnej oferty produktowej, która do tej pory dostępna była wyłącznie na stronie carrefour.pl.
Nowa wersja aplikacji umożliwia zamawianie produktów zarówno spożywczych jak i przemysłowych z dostawą do domu, paczkomatu lub odbiorem w sklepie. W zależności od lokalizacji użytkownik widzi asortyment najbliższego sklepu obsługującego daną dostawę. Całość działa w oparciu o te same dane produktowe, zdjęcia i ceny, które dostępne są na carrefour.pl – dzięki temu zakupy w aplikacji są intuicyjne, szybkie i w pełni zintegrowane z pozostałymi kanałami sprzedaży.
M-commerce w branży spożywczej
Carrefour udostępnia aplikację, która łączy w sobie wszystkie funkcje niezbędne podczas codziennych zakupów – od lojalności i promocji, po e-zakupy spożywcze i przemysłowe z wieloma sposobami dostawy, w tym opcją szybkiej dostawy Carrefour Sprint włącznie.
– Uruchomienie zakupów online w aplikacji Mój Carrefour to kolejny krok w naszej strategii rozwoju kanałów cyfrowych i integracji doświadczeń zakupowych. Chcemy, by nasi klienci mieli pełną swobodę wyboru – mogą odwiedzić sklep stacjonarny, zrobić zakupy przez stronę internetową albo po prostu sięgnąć po telefon. W każdej z tych form gwarantujemy im najwyższą jakość obsługi i szeroką ofertę produktów. To rozwiązanie redefiniuje sposób, w jaki klienci korzystają z usług mobilnych, tworząc nowy standard wygody na polskim rynku – mówi Marek Garus, Dyrektor E-commerce Carrefour Polska.
Nowy moduł m-commerce to element konsekwentnie realizowanej przez Carrefour strategii omnichannel, której celem jest zapewnienie klientom pełnej elastyczności i spójnego doświadczenia zakupowego, niezależnie od wybranego kanału.
Nowa wersja aplikacji Mój Carrefour jest już dostępna do pobrania na urządzenia mobilne.

12 godzin temu








