Mobilny showroom Oriflame wyruszył w Polskę. Zawita łącznie do 12 miast

22 godzin temu

Oriflame od zawsze stawia na bliskość i bezpośredni kontakt ze swoim konsumentem, dlatego marka w czerwcu 2025 r. wystartowała z ogólnopolskim roadshow, którego centralnym punktem jest spektakularna ciężarówka beauty – jedyny taki pojazd w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wielkogabarytowy truck Oriflame to mobilne centrum piękna – połączenie showroomu produktów do makijażu, pielęgnacji i zapachów na każdy nastrój z możliwością rejestracji do klubu Oriflame.

Reach your happy place, czyli well-being

Roadshow Oriflame odbywa się pod hasłem „Reach your happy place”. Jest to platforma komunikacyjna marki, w ramach której Oriflame chce być jeszcze bliżej swojej społeczności, podejmować z nią dialog i pomagać w odnalezieniu dobrostanu. “Marka o Tobie, obok Ciebie i dla Ciebie” – poprzez ogólnopolskie roadshow Oriflame zaprasza każdego, by stał się częścią tej podróży – podróży w kierunku szczęścia, ale na własnych zasadach, po swojemu.

Trasa i jej lokalizacje zostały wybrane w oparciu o głosy społeczności przy zaangażowaniu także Partnerów Biznesowych Oriflame, co tylko potwierdza, iż marka od lat wsłuchuje się w ich głos i jest to źródłem sukcesu marki.

12 kolejnych miast, które odwiedzi truck, ma na celu podkreślić znaczenie szerokiej i zaangażowanej społeczności, budować z nimi trwałe relacje, ale również przybliżyć idee Oriflame i autentyczne doświadczenia z marką nowym konsumentom. Ostatnią lokalizacją na trasie będzie Warszawa, gdzie na zakończenie wakacji Oriflame zaplanowało wyjątkowe wydarzenie ze wspaniałymi polskimi gwiazdami, którego szczegóły zostaną ogłoszone już wkrótce.

Jakie aktywności znalazły się w mobilnej strefie piękna podczas roadshow?

Odwiedzający strefę Oriflame mogą wykonać makijaż pod okiem ekspertów, zapoznać się z nowymi produktami marki, w tym z suplementami linii Wellosophy, zrobić zdjęcie uwieczniając świat w instaspocie “przez różowe okulary”, a także otrzymać festiwalowe gadżety i upominki od marki. Oriflame przygotowało także inną wyjątkową aktywację na strefie – immersyjne lustro, które zadaje odwiedzającym inspirujące pytania, nawiązujące do dobrostanu, poszukiwania swojego szczęśliwego miejsca, przy jednoczesnym uwzględnieniu kluczowych dla marki wartości.

Przestrzeń trucka została zaprojektowana z myślą o dobrym samopoczuciu uczestników – wygodne siedziska, pastelowa kolorystyka, a także przyjazna przestrzeń do rozmów w gronie społeczności Oriflame z ekspertami marki. To wszystko po to, by przybliżyć odwiedzającym szeroką gamę produktów, ale również pokazać im, jak może wyglądać własne „szczęśliwe miejsce”.

Jednym z wyróżników całej przestrzeni strefy jest też spektakularny dach ciężarówki, na którym w tej chwili znajduje się strefa chillu z leżakami i parasolami. To doskonały punkt widokowy wraz z wyjątkowym instaspotem w formie gigantycznej puderniczki.

Dla tych, którzy na zakup kosmetyków zdecydują się od razu, dostępny jest sklep na miejscu z wybranymi produktami. Dodatkowo każdy uczestnik ma możliwość zapisać się do klubu Oriflame, który umożliwia korzystanie z dedykowanych promocji na zakupy w sklepie internetowym www.oriflame.pl.

Trasa Oriflame

Co dalej marka ma w planach? Oriflame zapowiada, iż to dopiero początek ekscytujących wydarzeń – o kolejnych usłyszymy już wkrótce, a poniżej daty i lokalizacje zaplanowane w harmonogramie trasy: 14-15.06 – Katowice , 28-29.06 – Tychy, 5-6.07 – Gliwice, 12-13.07 – Poznań, 18-19.07 – Wrocław, 26.07 – Łódź, 27.07 – Częstochowa, 2-3.08 – Gdańsk, 9-10.08 – Sierpc, 15-17.08 – Olsztyn Green Festival, 23-24.08 – Świnoujście i 28.08 – Warszawa.

Oriflame to firma o światowej renomie w branży beauty i wellness, która od 1967 roku wspiera ludzi na całym świecie poprzez swoje bogate portfolio wysokiej jakości, innowacyjnych i zrównoważonych produktów kosmetycznych i wellness. Marka działa w ponad 60 krajach.

Idź do oryginalnego materiału