Już 24 czerwca bieżącego roku klientom Banku BPS zostanie udostępniona nowa bankowość elektroniczna. Bank poinformował o nowych funkcjonalnościach. Wskazał także, w jaki sposób przebiegać będzie proces zmiany.
Poprawa zadowolenia klientów
Nowe rozwiązanie obejmować będzie zarówno wprowadzenie nowej bankowości internetowej (BPS Online), jak i aplikacji mobilnej (BPS Mobile). Bank podkreśla, iż zmiany są podyktowane troską o zwiększenie efektywności oferowanych rozwiązań. Równie istotny jest także komfort klientów. Nowe rozwiązania przyczynią się również do poprawy stabilności i bezpieczeństwa systemów bankowych.
Najważniejsze zmiany
Najważniejszą zmianą po wprowadzeniu nowej bankowości elektronicznej jest fakt, iż dostępne będą w niej również płatności BLIK. Dotychczas odbywały się one za pośrednictwem dedykowanej osobnej aplikacji BS Pay. Ta przestanie funkcjonować po 15 lipca br.
Co ważne, nie zmieni się login klienta do bankowości elektronicznej. Korzystając pierwszy raz z jej nowej wersji, konieczna będzie jednak ustanowienie nowego hasła. Do nowego systemu automatycznie zostaną przeniesione zlecenia stałe. W przypadku przelewów przygotowanych i niewysłanych do realizacji, po ich przeniesieniu do nowej bankowości, trzeba będzie ponownie zatwierdzić ich realizację.
Przygotowanie do zmian
By umożliwić wyżej wymienioną migrację, od 21 czerwca od godziny 17:00 do 24 czerwca do godziny 6:00 nie będzie działać bankowość internetowa e25 oraz aplikacja mobilna BPS Mobilnie. Bank prosi, by ważne płatności zrealizować przed tym terminem.
Nowa bankowość elektroniczna Banku BPS będzie funkcjonować już od 24 czerwca 2024 roku. Aplikacja BPS Mobile będzie od tego dnia dostępna do pobrania w sklepach Google Play, AppGallery i Apple Store. Więcej szczegółów na temat nowego rozwiązania znajduje się na stronie internetowej Banku BPS.