„Pewni swego” to nazwa, którą nosi nowa kampania marketingowa Alior Banku. Działania promować będą Alior Konto — rachunek dla klientów indywidualnych.

Nowa kampania w nowym formacie
Nowa kampania zachowuje atrybuty, na których zbudowano dotychczasowe atuty marki Alior Banku, a więc instytucji wzbudzającej zaufanie, wyróżnialnej i aspiracyjnej. Postać pana w meloniku została jednak odświeżona. Dzięki temu oferta może skuteczniej zostać skierowana do młodszych klientów, a wizerunek banku stanie się nowocześniejszy.
„Przygotowaliśmy nową strategię komunikacji marki, która ma za zadanie wesprzeć ambitne cele biznesowe Alior Banku. Liczymy na to, iż nowa platforma komunikacji pozwoli konsumentom zmienić przekonanie, iż banki są do siebie podobne. Chcemy także, aby dzięki kampanii, klienci planujący skorzystanie z usług finansowych, rozważali Alior Bank” – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem Alior Banku.
Działania marketingowe bank poprowadzi z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji. Mowa między innymi o telewizji, kinie, digitalu, ale również o radiu online. Oprócz tego bank wykorzysta w niej swoje własne kanały. Chodzi na przykład o witryny oddziałów, ekrany bankomatów, ale także social media. Również dzięki nim łatwiejsze będzie dotarcie do grupy młodszych odbiorców, którzy są celem kampanii.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja PZL, a planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis i Mets.
Źródło grafiki: Alior Bank

Nowa kampania Alior Banku. „Pewni swego” promuje rachunek dla klientów indywidualnych

UniCredit powraca na polski rynek. Przejmuje Aion Bank i Vodeno
Czytaj więcej

Bonusy za założenie konta bankowego w promocji

Jak usunąć historię konta bankowego? Czy da się to zrobić?

Jak obliczyć zysk na lokacie i koncie oszczędnościowym?
