Nowe Bielawy stawiają na multimedia

2 dni temu

Nowe Bielawy nie zwalniają tempa. Toruńskie centrum handlowe właśnie ogłosiło umowę z kolejnym najemcą. Tym razem ofertę zasili nowy punkt sprzedaży sieci Kolporter. Salonik prasowy zadebiutuje w najnowszej koncepcji aranżacyjnej, jaką marka wprowadza w całym kraju. Otwarcie saloniku prasowego zaplanowano na koniec 2025 r.

Lokal zostanie zaprojektowany w taki sposób, aby zakupy były wygodne. Przestrzeń saloniku będzie ergonomiczna, funkcjonalna i dostosowana do różnych potrzeb odwiedzających. Rozmieszczenie regałów, lad oraz ekspozytorów zostanie starannie przemyślane, tak aby zapewnić swobodny przepływ osób i ułatwić szybkie odnajdywanie poszczególnych produktów. Dodatkowo w saloniku powstaną wyraźnie wydzielone strefy tematyczne – na przykład z prasą, napojami czy przekąskami – które pozwolą klientom intuicyjnie poruszać się po jego ofercie.

Pojawienie się w naszej ofercie Kolportera wzmacnia segment multimediów. Dzięki debiutowi klienci Nowych Bielaw zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty tytułów prasowych, a także wyrobów tytoniowych czy artykułów przemysłowych. Jesteśmy przekonani, iż charakter lokalu sprawi, iż będzie to codzienny przystanek zakupowy dla wielu osób odwiedzających toruńskie centrum handlowe – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

Aktywny dział leasingu

Umowa Nowych Bielaw z Kolporterem jest już kolejną – po Greenpoint – jaką w ostatnich tygodniach ogłasza dział leasingu Greenman Poland. Wpisuje się także w strategię rozwoju tenant-mixu i budowy przewagi konkurencyjnej, jaką realizuje obiekt.

Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat, dzięki spektakularnej rozbudowie o dwa parki handlowe z sześcioma sklepami wielkopowierzchniowymi, Nowych Bielawy przyciągnęły tak znane marki, jak m.in. Empik, Smyk, Tatuum, Apart, iOkulary.pl, CUK Ubezpieczenia, Wakacje.pl, Kubenz czy Verona. Jednocześnie w ostatnim roku wielu najemców – w tym chociażby JYSK, Douglas, CCC, Rossmann, Esotiq czy Giacomo Conti – zmodernizowało swoje lokale i wprowadziło nowe koncepty handlowe.

– Oferta Nowych Bielaw ewoluuje i dostosowuje się do zmieniających się oczekiwań klientów. Choć obiekt funkcjonuje w formacie convenience, konsekwentnie poszerzamy i dywersyfikujemy jego tenant-mix, aby był konkurencyjny na lokalnym rynku i jeszcze pełniej odpowiadał na zróżnicowane potrzeby zakupowe społeczności. Szczególny nacisk kładziemy na rozwój segmentu lifestylowego, systematycznie wzbogacając go o nowe marki i kategorie z obszarów takich jak moda, zdrowie i uroda czy multimedia. Zawarta umowa z Kolporterem stanowi jeden z przykładów realizacji tej strategii – podkreśla Karolina Nitowska.

Idź do oryginalnego materiału