Bank Pocztowy poinformował o wprowadzeniu udogodnień dla swoich klientów. Nowe wersje aplikacji mobilnej Pocztowy i bankowości internetowej Pocztowy24 zawierają istotne zmiany.
Nowe wersje — najważniejsze udogodnienia
Zaktualizowane nowe wersje aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24 wprowadzają dla użytkowników istotne udogodnienia. Ich wprowadzenie ma na celu zarówno zwiększenie wygody użytkowania, jak i również bezpieczeństwa klientów banku. Pierwszą zmianą jest możliwość szybkiego przesłania zwrotnego przelewu do nadawcy. Wystarczy skorzystać z nowego przycisku i zatwierdzić wypełniony automatycznie przelew.
Drugą z nowości jest znaczne ułatwienie klientom analizy historii ich operacji. Wszystko dzięki wprowadzeniu filtrów historii rachunków, które umożliwiają jej podział na uznania i obciążenia. Trzecie rozwiązanie ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa danych klientów. Z tego powodu w nowych wersjach potwierdzenie przelewu z poziomu bankowości elektronicznej można wysłać wyłącznie na własny adres e-mail. Możliwe jest także jego pobranie w formacie PDF. Ostatnie z rozwiązań eliminuje częsty problem związany z logowaniem.
„Zmiany wprowadzane w bankowości internetowej i mobilnej są wynikiem uważnego wsłuchiwania się w potrzeby naszych klientów. Nowe funkcje, takie jak szybkie zwroty przelewów czy zaawansowane filtrowanie historii operacji, znacząco ułatwią zarządzanie finansami, a nowy sposób wysyłania potwierdzeń operacji dodatkowo zwiększy ochronę danych. Dzięki wdrożeniu funkcji ostrzegania o włączonym CapsLock rozwiązujemy pozornie drobny problem, który jednocześnie dla wielu użytkowników wielokrotnie stanowił dużą uciążliwość. Naszym priorytetem jest dostarczanie rozwiązań, które nie tylko odpowiadają na bieżące potrzeby klientów oraz zwiększają komfort użytkowania, ale także konsekwentnie podnoszą poziom ich bezpieczeństwa” – mówi Jarosław Gawroński, Naczelnik Wydziału Rozwoju Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego, cytowany w komunikacie banku.
Źródło grafiki: Bank Pocztowy