Nowe wywrotki Krampe do robót ziemnych mają teraz wymuszony skręt osi

2 godzin temu

Pierwsza wywrotka do robót ziemnych firmy Krampe z hydraulicznym układem wymuszonego skrętu osi i zewnętrzną szerokością 2,55 m niedawno opuściła fabrykę. Przyczepa ta ma być idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy na placu budowy potrzebują zwrotnego pojazdu o jak najmniejszej szerokości całkowitej.

Zwrotność i precyzja na placu budowy

Plac budowy to bardzo wymagające środowisko pracy dla pojazdów, szczególnie w kontekście ich zwrotności. Firma Krampe ma już na to odpowiedź. Hydrauliczny system wymuszonego skrętu osi w nowych pojazdach zapewnia znacząco lepsze manewrowanie i wspomaga precyzyjne kierowanie, również w ograniczonych, ciasnych przestrzeniach.

Węższe podwozie, szerokie opony

Aby zachować całkowitą szerokość pojazdu na poziomie 2,55 m pomimo zastosowania osi skrętnej, Krampe wprowadziło w wybranych modelach węższe podwozie o rozstawie kół wynoszącym 1 950 mm. Opcja ta dostępna jest dla wywrotek do prac ziemnych HD550 oraz HD620 serii Heavy Duty oraz wywrotek do piasku i żwiru SK550 i SK600.

Hydrauliczny system wymuszonego skrętu, fot. Krampe

Nową wersję wywrotek można ponadto wyposażyć w opony o szerokości 600 mm, dzięki którym minimalizujemy nacisk na podłoże oraz zawieszenie pneumatyczne, nie tylko podnoszące komfort jazdy, ale umożliwiające też obniżenie pojazdu podczas kiprowania – zapewniając dzięki temu większą stabilność podczas rozładunku.

Hydrauliczny układ skrętu – mniejsze zużycie opon i lepsza stabilność

Zastosowanie hydraulicznego układu wymuszonego skrętu z osiami BPW nie tylko zapewnia lepsze manewrowanie, ale też ogranicza zużycie opon, zmniejsza nacisk na podłoże oraz poprawia stabilność podczas jazdy – szczególnie przy wyższych prędkościach lub podczas pokonywania ciasnych zakrętów.

Źródło: Krampe, opr. mw

Idź do oryginalnego materiału