Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay

3 dni temu

Bank Pekao S.A. wprowadza zmiany w aplikacji PeoPay, dostosowując ją do potrzeb klientów prowadzących działalność gospodarczą. Rozszerzenie opcji personalizacji oraz dodanie elementów, które odróżniają profil firmowy od indywidualnego, to kolejny krok w rozbudowie oferty skierowanej do przedsiębiorców.

Bank Pekao S.A. poszerza paletę usług dostępnych w aplikacji PeoPay, które ułatwiają klientom prowadzenie działalności gospodarczej, koncentrując się na wyróżnieniu opcji dedykowanych klientom firmowym. Wśród nowości znalazły się m.in.:

  • Łatwe przejście do wniosku o dodatkowe finansowanie: dodana na pulpicie sekcja „Pożyczka Przekorzystna Biznes” umożliwia szybki dostęp do procesu wnioskowania o pożyczkę, z którego klienci Pekao mogą korzystać już od kilku miesięcy.
  • Łatwe przełączanie się między profilami: dodatkowa funkcja umożliwia jeszcze łatwiejsze przełączanie się pomiędzy profilem indywidualnym i firmowym z poziomu pulpitu.
  • Rozróżnienie profilu firmowego: po przełączeniu na profil firmowy, klient od razu jest na jego pulpicie. Wprowadzone oznaczenie profilu firmowego, jakim jest teczka na belce nawigacyjnej, ułatwia poruszanie się między profilami.
  • Personalizacja tła aplikacji: klienci łatwo odróżnią, na którym profilu aktualnie są, dzięki opcji personalizacji tła aplikacji. Funkcja ta, znana już klientom indywidualnym, teraz jest dostępna także dla klientów firmowych.

Wprowadzone rozwiązania ułatwiają bankowanie osobom, które prowadzą firmy. W sposób maksymalnie prosty i intuicyjny kierują klienta do oczekiwanych funkcji, łącznie z przełączaniem profili.

Bierzemy pod uwagę potrzeby naszych klientów, zwłaszcza w zakresie digitalizacji procesów, aby mogli załatwić wszystkie ważne sprawy w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą koncentrować się na swoim biznesie, a dyspozycje składać w kanałach zdalnych. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy, mają zbliżać bankowanie do biznesu, ułatwiać prowadzenie firmy oraz podnosić komfort użytkowania aplikacji i serwisu. Widzimy, iż nasi klienci indywidualni chętnie korzystają z opcji personalizacji aplikacji PeoPay, dlatego rozszerzamy te opcje również na profil dedykowany klientom firmowym – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.

Źródło: Bank Pekao.

Idź do oryginalnego materiału