Powiadomienia dotyczące aktywnych biletów i opłat parkingowych. To nowości w aplikacji IKO, o których poinformował PKO BP.

IKO
IKO jest aplikacją mobilną PKO BP, która już od prawie 12 lat towarzyszy jego klientom w codziennej bankowości. Za jej pośrednictwem oferowane są również inne, unikalne na rynku bankowości elektronicznej funkcje. Są one stale udoskonalane na podstawie opinii użytkowników. Aplikacja doceniają również organizatorzy branżowych konkursów. Niedawno informowaliśmy na ZgarnijPremię o nagrodzie Mobile Trends Awards, którą IKO otrzymała w kategorii aplikacja mobilna. Teraz bank przedstawił na swojej stronie internetowej nowości w aplikacji IKO.
Nowości w aplikacji IKO
Dzięki nim użytkownicy będą mogli w łatwiejszy sposób sprawdzić status aktywnych biletów komunikacyjnych i opłat parkingowych. Informacje na ten temat od dzisiaj widoczne są na liście powiadomień w telefonie. Powiadomienie pojawi się tam automatycznie po zakupie biletu komunikacji lub opłacie za parking.
W jego treści znajdzie się nie tylko status biletu, ale także czas do końca jego ważności wraz z paskiem postępu jego upływu. Powiadomienie będzie widoczne jeszcze przez 5 minut po upływie czasu ważności biletu. W przypadku opłat parkingowych start/stop powiadomienie zniknie automatycznie po zatrzymaniu czasu postoju pojazdu.
Powiadomienia działają w aplikacji IKO 3.166 na telefonie z systemem operacyjnym w wersji min. Android 12.0 lub iOS 16.2. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej banku.
Źródło grafiki: PKO BP

Festiwalowe karty ING Silesia Beats. Bank zaprezentował dwa wzory

VeloFlowee. Nowy proces kredytowy dla klientów firmowych VeloBanku
Czytaj więcej

Karta kredytowa Visa Bonus od Santander Banku Polska – warunki i opinie

7 największych benefitów, które zgarniesz z kartą kredytową

Lokata czy konto oszczędnościowe? Podejmij świadomą decyzję
