Obiekty handlowe CPIPG w Polsce cieszą się stałym zainteresowaniem najemców. Potwierdza to liczba podpisanych umów. W pierwszym półroczu było to 78 umów na 15 tys. mkw. Obiekty z portfolio CPIPG nieustannie cieszą się zainteresowaniem najemców
Zdjęcie: ViVo, CPIPG
Obiekty handlowe CPIPG w Polsce cieszą się stałym zainteresowaniem najemców. Potwierdza to liczba podpisanych umów. W pierwszym półroczu było to 78 umów na 15 tys. mkw.
Obiekty handlowe CPIPG w Polsce cieszą się stałym zainteresowaniem najemców. Potwierdza to liczba podpisanych umów. W pierwszym półroczu było to 78 umów na 15 tys. mkw. 


![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)


