Od marca 2026 bezpośrednie kursy Leo Express z Warszawy do Pragi

6 godzin temu

Leo Express uruchomi nowe połączenie Warszawa – Kraków – Praga. Od 1 marca 2026 roku pociągi będą kursować dwa razy dziennie, oferując pasażerom komfortowe podróże z Wi-Fi 5G, poczęstunkiem oraz kilkoma klasami podróży – od Economy po luksusową Premium. Sprzedaż biletów w promocyjnej cenie od 9 zł już ruszyła.

Nowa oferta Leo Express w Polsce

Międzynarodowy przewoźnik Leo Express poszerza działalność w Polsce i uruchamia od 1 marca 2026 roku bezpośrednie połączenie Warszawa – Kraków – Praga. Nowa trasa przedłuży dotychczasowe kursy z Krakowa do czeskiej stolicy, a liczba połączeń Kraków – Praga wzrośnie do czterech dziennie.

Już od 14 grudnia 2025 roku zostanie dodane dodatkowe dzienne połączenie Krakowa z Pragą, uzupełniane w wybrane dni o kolejną parę kursów.

Polska jest dla Leo Express tradycyjnym rynkiem. Od niemal 10 lat obsługujemy trasę Kraków – Praga, a teraz rozszerzamy ofertę o połączenia krajowe do Warszawy. Chcemy, by pasażerowie mogli rano podróżować z nami do stolicy, a wieczorem wygodnie wrócić – mówi Peter Köhler, dyrektor generalny Leo Express.

Komfort podróży i nowe standardy

Na trasie pojadą nowoczesne, niskopodłogowe pociągi Stadler Flirt, wyposażone w klimatyzację, Wi-Fi 5G i serwis pokładowy. Pasażerowie będą mogli wybierać spośród klas:

  • Economy – wygodne skórzane fotele,
  • Economy Plus i Business – więcej przestrzeni i poczęstunek w cenie,
  • Premium – sześć regulowanych foteli, pełen serwis z napojami i przekąskami, w tym prosecco, oraz indywidualna obsługa.

Dzięki programowi lojalnościowemu Smile Club podróżni otrzymają choćby 10% cashbacku za przejazdy.

Rozkład jazdy od marca 2026

  • Warszawa 7:21 – Kraków 10:18 – Praga 16:43
  • Warszawa 22:41 – Kraków 1:46 – Praga 7:43
  • Praga 12:23 – Kraków 18:48 – Warszawa 21:43
  • Praga 21:23 – Kraków 3:44 – Warszawa 6:15

Dodatkowo kilka kursów obsługiwanych będzie tylko w wybrane dni tygodnia.

Międzynarodowy wymiar

Leo Express działa w Polsce od niemal dekady, a nowa inwestycja to kolejny krok w rozwoju oferty. Największym udziałowcem spółki jest hiszpański narodowy przewoźnik Renfe, co podkreśla międzynarodowy charakter firmy.

Nowe połączenie przyczyni się do jeszcze lepszej współpracy i zbliżenia między naszymi narodami – podkreślił Břetislav Dančák, ambasador Republiki Czeskiej w Polsce.

Zobacz również:

Pociągiem z Krakowa do Pragi – codziennie od grudnia
Konkurencja dobra na wszystko? PKP Intercity vs. Gepard Express i inni
Idź do oryginalnego materiału