Oni balują a hodowla trzody chlewnej upada. Czy potrzebny nam jest taki fundusz?

3 godzin temu


UPEMI (Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego), czy to prawda, iż złożyliście 2 wnioski na 2025r po 800 000 zł, na promocję certyfikatu jakości mięsa QAFP.Certyfikatu, o którym wiedzą wszyscy hodowcy i nie ma potrzeby go promować. Tak się przejada środki hodowców. Majstersztyk
- pyta GR Ojdana na facebook'u.
W ubiegłym roku UPEMI otrzymało ponad 5 000 000 zł na promocję miesą wieprzowego:
- Podróż ze Smakiem - 252 056,23 zł
- Nie wstyd CiStawiam na Jakość z Polski - 297 491,25zł
- Branża Mięsna-szanse i wyzwania - 56 280,00 zł
- EU Dobra żywność - dobre życie- 1 571 817,23 zł
- Schabowy jest spoko- 126 000,00 zł
- Mięso z Polski na targach SIAL Paryż 2024 - 1 158 038,71 zł
- System QAFP - 121 800,00 zł
- Minimalizacja stosowania antybiotyków w systemie QAFP - 149 814,00 zł
- Zwiększenie rentowności i opłacalności produkcji trzody chlewnej - 594 625,50zł
- Tu jest wieś, tu się trzodę hoduje- 450 975,00 zł

Polska jest importerem mięsa wieprzowego, wiec pytanie brzmi czyje my mięso promujemy
Jak skuteczna jest ta promocja skoro w ciągu ostatniego miesiąca pogłowie świń spadło o 3,5%





Idź do oryginalnego materiału