UPEMI (Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego), czy to prawda, iż złożyliście 2 wnioski na 2025r po 800 000 zł, na promocję certyfikatu jakości mięsa QAFP.




- pyta GR Ojdana na facebook'u.
W ubiegłym roku UPEMI otrzymało ponad 5 000 000 zł na promocję miesą wieprzowego:
- Podróż ze Smakiem
- 252 056,23 zł

- Nie wstyd Ci
Stawiam na Jakość z Polski
- 297 491,25zł


- Branża Mięsna-szanse i wyzwania
- 56 280,00 zł

- EU Dobra żywność - dobre życie
- 1 571 817,23 zł

- Schabowy jest spoko
- 126 000,00 zł

- Mięso z Polski na targach SIAL Paryż 2024
- 1 158 038,71 zł

- System QAFP
- 121 800,00 zł

- Minimalizacja stosowania antybiotyków w systemie QAFP
- 149 814,00 zł

- Zwiększenie rentowności i opłacalności produkcji trzody chlewnej
- 594 625,50zł

- Tu jest wieś, tu się trzodę hoduje
- 450 975,00 zł

Polska jest importerem mięsa wieprzowego, wiec pytanie brzmi czyje my mięso promujemy 

Jak skuteczna jest ta promocja skoro w ciągu ostatniego miesiąca pogłowie świń spadło o 3,5%
